آموزش موضوعات آرایشی آموزش موضوعات آرایشی .

آموزش موضوعات آرایشی

کاندوم - مزایا و معایب

دانلود پی دی اف کپی
ترمه لشکری، کارشناسی
توسط ترمه لشکری، کارشناسی
بررسی شده توسط دکتر لیجی توماس، MD
امروزه کاندوم یکی از رایج ترین روش های پیشگیری از بارداری است. روش های پیشگیری از بارداری به جلوگیری از بارداری کمک می کند. این بدان معناست که استفاده از کاندوم اساساً وسیله ای برای جلوگیری از بارداری است. با این حال، در حالی که پیشگیری از بارداری ممکن است هدف اصلی باشد، کاندوم همچنین می‌تواند مزایای دیگری را برای کاربر فراهم کند. یکی از این مزیت ها محافظت در برابر عفونت های مقاربتی یا STI است.

کاندوم های رنگارنگ
اعتبار تصویر: Urusaurus / Shutterstock
استفاده صحیح از کاندوم
در حالی که میزان موفقیت کاندوم 98 درصد است، اما در زندگی واقعی اثربخشی آن بسیار کمتر است. این به این دلیل است که افراد از کاندوم به درستی استفاده نمی کنند، اغلب در حین استفاده به آن آسیب می رسانند و آن را بی مصرف می کنند. البته لازم است اطمینان حاصل شود که تاریخ انقضای کاندوم مورد استفاده گذشته نیست.کاندوم سیلیکونی

نحوه قرار دادن کاندوم - والدین برنامه ریزی شده
کاندوم را با احتیاط از بسته مهر و موم شده خارج کنید. اطمینان حاصل کنید که هنگام برداشتن کاندوم اجازه ندهید دندان ها، جواهرات یا ناخن های شما به آن آسیب برساند.
کاندوم باید روی غیر مجاز می باشد تناسلی در حالت نعوظ استفاده شود. اطمینان حاصل کنید که هوای انتهای کاندوم با فشار دادن ملایم سرپستانک پس از پوشیدن کاندوم خارج شده است.
کاندوم را با احتیاط روی غیر مجاز می باشد نعوظ پایین بیاورید تا پاره نشود. مطمئن شوید که آن را تا انتهای غیر مجاز می باشد تناسلی بغلتانید.
اگر به روش اشتباهی غلتانده شده است، آن را بردارید و دور بیندازید زیرا ممکن است اسپرم اکنون به کاندوم چسبیده باشد. با کاندوم به روش اشتباه رابطه جنسی نداشته باشید، زیرا ممکن است در حین عمل لیز بخورد و از بین برود.
پس از انزال، اطمینان حاصل کنید که کاندوم در قاعده غیر مجاز می باشد تناسلی محکم نگه داشته شده است. قبل از از بین رفتن نعوظ، غیر مجاز می باشد تناسلی پوشیده از کاندوم را بیرون بکشید.
کاندوم را به روشی مناسب دور بیندازید. آن را در سطل زباله بیندازید به جای اینکه آن را در توالت بریزید.

مزایای استفاده از کاندوم
داستان های مرتبط
کارشناسان حقوقی و سیاسی می گویند که فشار برای تصویب قانون سقط جنین پس از «دابز» منحصر به فرد است
«سلامتی چیست؟» از KHN: مانچین معامله می‌کند
حقوق باروری که به سختی به دست آمده ممکن است با تصمیم دادگاه عالی ایالات متحده در مورد سقط جنین تهدید شود
استفاده از کاندوم به عنوان یک روش پیشگیری از بارداری مزایای زیادی دارد، به همین دلیل است که احتمالاً یکی از محبوب ترین روش هایی است که در حال حاضر استفاده می شود.

کاندوم را می توان بدون نسخه خریداری کرد. بسیاری از روش های دیگر پیشگیری از بارداری به کمک مستقیم یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی همراه با نسخه نیاز دارند. این باعث می شود از کاندوم یک راه عالی برای جلوگیری از بسیاری از بارداری های نوجوانان استفاده شود.
استفاده از کاندوم آسان است. برخلاف روش‌هایی که ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی باید روش‌های پیشگیری از بارداری را انجام دهد، مانند تزریق هورمون یا تعبیه IUD، کاندوم را می‌توان بدون مهارت خاصی استفاده کرد.
کاندوم از نظر فیزیکی باروری فردی که از آن استفاده می کند تغییر نمی دهد. آنها یک روش پیشگیری از بارداری "استفاده و پرتاب" یکباره هستند. هیچ مانعی برای اینکه فرد بتواند دفعه بعد که می خواهد رابطه جنسی داشته باشد باردار شود وجود ندارد.
این محصول به صورت رایگان در تعدادی از مکان‌ها، از فروشگاه‌های مواد غذایی گرفته تا دستگاه‌های توزیع کاندوم در سرویس‌های بهداشتی عمومی و حتی آنلاین در دسترس است. برداشتن یک بسته کاندوم به راحتی امکان پذیر است.
محافظت در برابر بیماری های مقاربتی با استفاده از کاندوم، که اساساً مانعی برای جلوگیری از تبادل مایعات بدن ایجاد می کند، می توان از بسیاری از بیماری های شایع مقاربتی مانند HIV جلوگیری کرد. این یک مزیت بزرگ برای کسانی است که در یک رابطه متعهد نیستند. به کسانی که مرتباً شریک زندگی خود را عوض می کنند، اکیداً توصیه می شود از محافظ کاندوم استفاده کنند.
تولید کنندگان کاندوم محصولات متنوعی از نظر طعم و بافت در دسترس دارند که قرار است تجربه جنسی را برای کاربر بهبود بخشد. از طولانی کردن مدت زمان نعوظ تا افزایش لذت شریک زندگی، آنها ادعا می کنند که گزینه های متعددی را برای کاربران ارائه می دهند.
آنها به عنوان یک روش پیشگیری از بارداری در صورت استفاده صحیح از میزان موفقیت بالایی برخوردار هستند. این بدان معناست که کاندوم وسیله ای ارزان قیمت برای پیشگیری از بارداری است که به راحتی در دسترس توده ها قرار می گیرد.
مضرات استفاده از کاندوم
کسانی که به لاتکس حساسیت دارند ممکن است نتوانند از کاندوم معمولی استفاده کنند. یک جایگزین می تواند استفاده از کاندوم های پلی اورتان یا کاندوم های ساخته شده از پوست بره باشد. این کاندوم ها گران تر از کاندوم های معمولی هستند.
کاهش حساسیت در طول مقاربت یکی از نگرانی‌های رایج زوج‌هایی است که کاندوم را به عنوان یک روش پیشگیری از بارداری انتخاب می‌کنند. برخی از زوج ها ادعا می کنند که به دلیل مانع ایجاد شده توسط کاندوم لاتکس، لذت در طول رابطه جنسی کاهش می یابد.
کاندوم را نمی توان با روان کننده های روغنی استفاده کرد، فقط با روان کننده های مبتنی بر آب. روان کننده های روغنی می توانند باعث از هم گسیختگی مواد لاتکس کاندوم شوند و ممکن است کاندوم در حین مقاربت واقعی پاره شود.
اصطکاک بیش از حد در حین مقاربت ممکن است باعث پاره شدن کاندوم شود و ممکن است منجر به بارداری ناخواسته شود. با کمی صبر کردن قبل از پوشاندن غیر مجاز می باشد تناسلی با کاندوم در حین مقاربت می توان از این امر جلوگیری کرد. با این حال، این نیاز به وقفه در عمل می تواند یک قاتل خلق باشد.
پس از انزال، مرد باید قبل از شل شدن غیر مجاز می باشد تناسلی، واژن را بیرون بکشد تا از لیز خوردن کاندوم و رها شدن تصادفی منی به داخل واژن جلوگیری شود. هر بار انجام این کار ممکن است دشوار باشد. برداشتن و دور انداختن نادرست کاندوم ممکن است باعث بارداری ناخواسته شود.

قیمت کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم ژله ای

کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم سیلیکونی

خرید کاندوم خاردار ژله


خرید کاندوم سیلیکونی

خرید کاندوم ژله ای

کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم خاردار قابل شستشو

کاندوم ژله

قیمت کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم ژله ای قابل شستشو


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۶:۳۵ توسط:سورن موضوع: نظرات (0)