آموزش موضوعات آرایشی آموزش موضوعات آرایشی .

آموزش موضوعات آرایشی

8 فواید چای گیاهی برای سلامتی

ارسال شده در 22 مه 2018 توسط BRITTANY SILVEIRA
همه در مورد آن صحبت می کنند، بنابراین مزایای سلامتی چای گیاهی دقیقا چیست؟ دمنوش های گیاهی از سالم ترین چیزهایی هستند که می توانید بنوشید. ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌های موجود در بسیاری از گیاهان، فواید سلامتی کوتاه‌مدت و بلندمدتی را ارائه می‌کنند.

این دمنوش‌ها می‌توانند جایگزینی عالی برای نوشیدنی‌های شیرین و کافئین‌دار روزانه شما باشند، در حالی که طعم فوق‌العاده و تقویت طبیعی روز شما را به ارمغان می‌آورند. در این وبلاگ توضیح خواهیم داد که چای گیاهی چیست، فهرستی از فواید چای گیاهی برای سلامتی ارائه می دهیم و بهترین دمنوش های گیاهی را برای نوشیدن پیشنهاد می کنیم.

همه دمنوش های گیاهی را مرور کنید
مجموعه گسترده ای از دمنوش های گیاهی خوشمزه ما را بررسی کنید. ما برای هر پالت طعم چای داریم.

اکنون مرور کنید
چای گیاهی چیست؟
با وجود نام، دمنوش های گیاهی در واقع از گیاه چای یا برگ چای ساخته نمی شوند. در عوض، آنها با خیساندن گیاهان، گل ها یا ریشه ها ساخته می شوند. ریشه چای گیاهی به مصر باستان و چین باستان برمی گردد که هزاران سال به دلیل طعم عالی و خواص دارویی آن استفاده می شد. به همین دلیل است که چرا چای گیاهی فواید زیادی برای سلامتی دارد.

صدها دمنوش گیاهی مختلف وجود دارد که می توانید بنوشید، همه با طعم ها و فواید متفاوت. این فواید می تواند از درمان سرماخوردگی تا کاهش استرس و خواص ضد پیری را شامل شود. علاوه بر این، بر خلاف چای های دیگر، دمنوش های گیاهی حاوی کافئین نیستند. بنابراین، نوشیدن آنها در هر زمانی از روز خوب است.طرز تهیه دمنوش لاغری شکم

چای ضد آنفولانزای رایگان
چای را انتخاب کن!
کد کوپن خود را به صورت رایگان 25 گرم دریافت کنید. از چای پیک‌آپ مبارزه با سرماخوردگی و آنفولانزا با هر خریدی که به خبرنامه ما بپیوندید.

آدرس ایمیل *
نام کوچک

فواید چای گیاهی برای سلامتی
با سرما مبارزه می کند
دمنوش های گیاهی برای درمان سرماخوردگی عالی هستند. گیاه سنجد یکی از بهترین گیاهان برای مبارزه با سرماخوردگی است زیرا دارای خواصی است که مجاری بینی را پاک می کند و سرفه های شدید را متوقف می کند. همچنین می تواند علائم آسم را کاهش دهد.

هضم غذا را بهبود می بخشد
یکی از فواید بزرگ چای گیاهی برای سلامتی این است که به تجزیه چربی ها کمک می کند و تخلیه معده را تسریع می کند. با انجام این کار، آنها می توانند علائم سوء هاضمه، نفخ و استفراغ را کاهش دهند. برخی از بهترین چای ها برای این علائم عبارتند از: قاصدک، بابونه، دارچین، نعناع فلفلی و چای زنجبیل.

سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند
آنتی اکسیدان ها و ویتامین های موجود در چای های گیاهی برای کمک به مبارزه با بیماری ها و عفونت ها عالی هستند. آنها می توانند در برابر استرس اکسیداتیو محافظت کنند و خطر ابتلا به بیماری های مزمن را کاهش دهند. برخی از بهترین دمنوش‌های گیاهی برای تقویت سیستم ایمنی، چای سنجد، اکیناسه، زنجبیل و ریشه شیرین بیان هستند.

قوری و غذاساز GROSCHE cairo با سبک زندگی شمع چایخوری
4. التهاب را کاهش می دهد
نوشیدن روزانه چای گیاهی می تواند به کسانی که از آرتروز رنج می برند کمک زیادی کند. چای گیاهی می تواند درد، تورم و خستگی مفاصل را کاهش دهد. زنجبیل به دلیل ترکیب اصلی آن، جینجرول، در واقع یکی از بهترین گیاهان برای تسکین التهاب است. این باعث می شود چای یک درمان ایده آل برای درد مفاصل و عضلات باشد.

5. ضد پیری
آیا همه آرزو ندارند که می توانستند جوان تر به نظر برسند و احساس کنند؟ خوب، آنتی اکسیدان های موجود در چای های گیاهی نشان داده اند که به کند کردن روند پیری کمک می کنند. آنها از آسیب رادیکال های آزاد جلوگیری می کنند و پیری سلول ها را در بدن کاهش می دهند. این باعث می شود پوست و موهای شما جوان تر به نظر برسند.

6. از بین بردن استرس و اضطراب
دمنوش های گیاهی ذهن را آرام و آرام می کند و استرس و اضطراب را از بین می برد. از آنجایی که باعث آرامش ذهن می شود، نوشیدن چای گیاهی قبل از خواب به افرادی که از بی خوابی رنج می برند نیز کمک می کند.

چای بابونه یکی از بهترین دمنوش ها برای کاهش استرس و مشکلات خواب است. این اثر آرامش بخش همچنین ممکن است به عنوان یک ضد افسردگی خفیف برای برخی عمل کند زیرا مغز را برای کاهش احساسات افسردگی تحریک می کند.

7. کاهش فشار خون
به جای مصرف ***، سعی کنید برای کاهش فشار خون، چای گیاهی بنوشید. دمنوش های گیاهی مانند هیبیسکوس به دلیل مواد شیمیایی موجود در آن می توانند فشار خون را بدون هیچ گونه عوارض جانبی کاهش دهند.

فشار خون بالا می تواند بر قلب و کلیه تأثیر منفی بگذارد، بنابراین اگر به دنبال یک درمان طبیعی هستید، چای هیبیسکوس بهترین راه حل است.

8. عالی برای سلامت پوست
چای گیاهی بدون عوارض جانبی که برخی داروها ایجاد می کنند یک درمان مفید برای آکنه است. چای را می توان به طور معمول مصرف کرد یا با استفاده مستقیم از چای روی پوست.

چای رویبوس و بابونه به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد باکتریایی از بهترین دمنوش ها برای درمان پوست هستند. چای نعناع نیز ممکن است موثر باشد زیرا باعث کاهش آکنه می شود.

بنابراین اکنون می دانید که مزایای سلامتی دمنوش های گیاهی چیست. اما چگونه می توان فهمید که کدام چای بهترین است

چایی ترش برای لاغری

چای سبز و دارچین برای لاغری

دمنوش چربی سوز قوی

دمنوش لاغری برای مزاج بلغمی

خواص چای کوهی برای لاغری

بهترین دمنوش لاغری

دمنوش برای لاغری

دمنوش لاغری بیز

خواص گل محمدی برای لاغری

دمنوش لاغری خانگی سریع

دمنوش زیره سبز برای لاغری

دمنوش لاغری شکم و پهلو خانگی

خواص به لیمو برای لاغری

دمنوش زیره برای لاغری

خواص گل گاوزبان برای لاغری

زمان مصرف دمنوش بلوبری برای لاغری

خواص کاکوتی در لاغری

دمنوشهای لاغری

چای بابونه و لاغری

قهوه لاغری دکتر بیز

طرز تهیه دمنوش لاغری شکم

دمنوش لاغری طب سنتی

چه دمنوشی برای لاغری خوبه

طرز تهیه دمنوش سماق برای لاغری

دمنوش دارچین برای لاغری

محصولات لاغری دکتر بیز

دمنوش دکتر بیز

دمنوش لاغری شکم و پهلو

خواص مریم گلی برای لاغری

دمنوش زنجبیل برای لاغری

پک لاغری دکتر بیز

چای نیوشا برای لاغری


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۳:۴۵ توسط:سورن موضوع: نظرات (0)