آموزش موضوعات آرايشي آموزش موضوعات آرايشي .

آموزش موضوعات آرايشي

كبد چرب چگونه تشخيص داده مي شود؟

براي تشخيص كبد چرب، پزشك سابقه پزشكي شما را مي گيرد، يك معاينه فيزيكي انجام مي دهد و يك يا چند آزمايش را تجويز مي كند.

اگر پزشك شما مشكوك باشد كه شما ممكن است كبد چرب داشته باشيد، احتمالاً از شما سؤالاتي در مورد زير خواهد پرسيد:

سابقه پزشكي خانوادگي شما، از جمله هرگونه سابقه بيماري كبدي
مصرف الكل و ساير عادات سبك زندگي شما
هر شرايط پزشكي كه ممكن است داشته باشيد
هر دارويي كه ممكن است مصرف كنيد
تغييرات اخير در سلامت شما
اگر خستگي، از دست دادن اشتها يا علائم غير قابل توضيح ديگري را تجربه كرده ايد، به پزشك خود اطلاع دهيد.

معاينه بدني
براي بررسي التهاب كبد، پزشك ممكن است شكم شما را لمس يا فشار دهد. اگر كبد شما بزرگ شده باشد، ممكن است آن را احساس كنند.عوارض كبد چرب

با اين حال، ممكن است كبد شما بدون بزرگ شدن ملتهب شود. پزشك شما ممكن است نتواند تشخيص دهد كه كبد شما با لمس ملتهب شده است يا خير.

آزمايشات خون
در بسياري از موارد، بيماري كبد چرب پس از نشان دادن افزايش آنزيم هاي كبدي در آزمايش خون تشخيص داده مي شود. براي مثال، پزشك ممكن است آزمايش آلانين آمينوترانسفراز (ALT) و تست آسپارتات آمينوترانسفراز (AST) را براي بررسي آنزيم هاي كبدي شما تجويز كند.

اگر علائم يا نشانه‌هاي بيماري كبدي در شما ايجاد شده باشد، يا ممكن است به عنوان بخشي از آزمايش خون معمول براي شما تجويز شود، ممكن است پزشك شما اين آزمايش‌ها را توصيه كند.

افزايش آنزيم هاي كبدي نشانه التهاب كبد است. بيماري كبد چرب يكي از علل بالقوه التهاب كبد است، اما اين تنها علت نيست.

اگر نتايج آزمايش شما براي افزايش آنزيم هاي كبدي مثبت باشد، احتمالاً پزشك آزمايش هاي بيشتري را براي شناسايي علت التهاب تجويز مي كند.

مطالعات تصويربرداري
پزشك شما ممكن است از يك يا چند مورد از آزمايش هاي تصويربرداري زير براي بررسي چربي اضافي يا ساير مشكلات كبدي استفاده كند:

معاينه سونوگرافي
سي تي اسكن
اسكن ام آر آي
آنها همچنين ممكن است آزمايشي به نام الاستوگرافي گذرا با كنترل ارتعاش (VCTE، FibroScan) را سفارش دهند. اين آزمايش از امواج صوتي با فركانس پايين براي اندازه گيري سفتي كبد استفاده مي كند. مي تواند به بررسي جاي زخم كمك كند.

بيوپسي كبد
بيوپسي كبد بهترين راه براي تعيين شدت بيماري كبد در نظر گرفته مي شود.

در طول بيوپسي كبد، پزشك يك سوزن را به كبد شما وارد مي كند و يك تكه بافت را براي معاينه برمي دارد. براي كاهش درد به شما يك بي حس كننده موضعي مي دهند.

اين آزمايش مي تواند به تشخيص اينكه آيا شما بيماري كبد چرب و اسكار كبدي داريد يا خير كمك مي كند.

علائم كبد چرب

كبد چرب

علائم كبد چرب در زنان


نشانه هاي كبد چرب

عوارض كبد چرب

كبد چرب چيست

تست كبد چرب در خانه

علائم كبد چرب چيست

علائم كبد چرب در صورت

علائم كبد ناسالم

علايمكبدچرب

كبد چرب گريد 3

چربي جگر

غذاهاي مفيد براي كبد چرب گريد 2

علائم كبد چرب شديد

علائم كبد چرب حاد

آزمايش كبد چرب

كبد چرب گريد ۲

درمان كبد چرب در خانه

كبد چرب به انگليسي

تشخيص كبد چرب در منزل

خاكشير قاتل كبد چرب

درد كبد چرب چگونه است

خواندن آزمايش كبد چرب

غذاهاي مفيد براي كبد چرب

علت كبد چرب

درمان كبد

علامت اختصاري كبد چرب در آزمايش

مدت زمان درمان كبد چرب

برنامه غذايي براي كبد چرب گريد 3

عوارض كبد چرب چيست

براي كبد چرب چي نخوريم

دارو براي كبد چرب

رژيم غذايي براي كبد چرب

عكس كبد چرب

علائم كبد چرب روي پوست

علايم كبد چرب

چه چيزهايي براي كبد چرب خوب است


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۰:۵۷ توسط:سورن موضوع: نظرات (0)

كاندوم - مزايا و معايب

دانلود پي دي اف كپي
ترمه لشكري، كارشناسي
توسط ترمه لشكري، كارشناسي
بررسي شده توسط دكتر ليجي توماس، MD
امروزه كاندوم يكي از رايج ترين روش هاي پيشگيري از بارداري است. روش هاي پيشگيري از بارداري به جلوگيري از بارداري كمك مي كند. اين بدان معناست كه استفاده از كاندوم اساساً وسيله اي براي جلوگيري از بارداري است. با اين حال، در حالي كه پيشگيري از بارداري ممكن است هدف اصلي باشد، كاندوم همچنين مي‌تواند مزاياي ديگري را براي كاربر فراهم كند. يكي از اين مزيت ها محافظت در برابر عفونت هاي مقاربتي يا STI است.

كاندوم هاي رنگارنگ
اعتبار تصوير: Urusaurus / Shutterstock
استفاده صحيح از كاندوم
در حالي كه ميزان موفقيت كاندوم 98 درصد است، اما در زندگي واقعي اثربخشي آن بسيار كمتر است. اين به اين دليل است كه افراد از كاندوم به درستي استفاده نمي كنند، اغلب در حين استفاده به آن آسيب مي رسانند و آن را بي مصرف مي كنند. البته لازم است اطمينان حاصل شود كه تاريخ انقضاي كاندوم مورد استفاده گذشته نيست.كاندوم سيليكوني

نحوه قرار دادن كاندوم - والدين برنامه ريزي شده
كاندوم را با احتياط از بسته مهر و موم شده خارج كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه هنگام برداشتن كاندوم اجازه ندهيد دندان ها، جواهرات يا ناخن هاي شما به آن آسيب برساند.
كاندوم بايد روي غير مجاز مي باشد تناسلي در حالت نعوظ استفاده شود. اطمينان حاصل كنيد كه هواي انتهاي كاندوم با فشار دادن ملايم سرپستانك پس از پوشيدن كاندوم خارج شده است.
كاندوم را با احتياط روي غير مجاز مي باشد نعوظ پايين بياوريد تا پاره نشود. مطمئن شويد كه آن را تا انتهاي غير مجاز مي باشد تناسلي بغلتانيد.
اگر به روش اشتباهي غلتانده شده است، آن را برداريد و دور بيندازيد زيرا ممكن است اسپرم اكنون به كاندوم چسبيده باشد. با كاندوم به روش اشتباه رابطه جنسي نداشته باشيد، زيرا ممكن است در حين عمل ليز بخورد و از بين برود.
پس از انزال، اطمينان حاصل كنيد كه كاندوم در قاعده غير مجاز مي باشد تناسلي محكم نگه داشته شده است. قبل از از بين رفتن نعوظ، غير مجاز مي باشد تناسلي پوشيده از كاندوم را بيرون بكشيد.
كاندوم را به روشي مناسب دور بيندازيد. آن را در سطل زباله بيندازيد به جاي اينكه آن را در توالت بريزيد.

مزاياي استفاده از كاندوم
داستان هاي مرتبط
كارشناسان حقوقي و سياسي مي گويند كه فشار براي تصويب قانون سقط جنين پس از «دابز» منحصر به فرد است
«سلامتي چيست؟» از KHN: مانچين معامله مي‌كند
حقوق باروري كه به سختي به دست آمده ممكن است با تصميم دادگاه عالي ايالات متحده در مورد سقط جنين تهديد شود
استفاده از كاندوم به عنوان يك روش پيشگيري از بارداري مزاياي زيادي دارد، به همين دليل است كه احتمالاً يكي از محبوب ترين روش هايي است كه در حال حاضر استفاده مي شود.

كاندوم را مي توان بدون نسخه خريداري كرد. بسياري از روش هاي ديگر پيشگيري از بارداري به كمك مستقيم يك ارائه دهنده مراقبت هاي بهداشتي همراه با نسخه نياز دارند. اين باعث مي شود از كاندوم يك راه عالي براي جلوگيري از بسياري از بارداري هاي نوجوانان استفاده شود.
استفاده از كاندوم آسان است. برخلاف روش‌هايي كه ارائه‌دهنده مراقبت‌هاي بهداشتي بايد روش‌هاي پيشگيري از بارداري را انجام دهد، مانند تزريق هورمون يا تعبيه IUD، كاندوم را مي‌توان بدون مهارت خاصي استفاده كرد.
كاندوم از نظر فيزيكي باروري فردي كه از آن استفاده مي كند تغيير نمي دهد. آنها يك روش پيشگيري از بارداري "استفاده و پرتاب" يكباره هستند. هيچ مانعي براي اينكه فرد بتواند دفعه بعد كه مي خواهد رابطه جنسي داشته باشد باردار شود وجود ندارد.
اين محصول به صورت رايگان در تعدادي از مكان‌ها، از فروشگاه‌هاي مواد غذايي گرفته تا دستگاه‌هاي توزيع كاندوم در سرويس‌هاي بهداشتي عمومي و حتي آنلاين در دسترس است. برداشتن يك بسته كاندوم به راحتي امكان پذير است.
محافظت در برابر بيماري هاي مقاربتي با استفاده از كاندوم، كه اساساً مانعي براي جلوگيري از تبادل مايعات بدن ايجاد مي كند، مي توان از بسياري از بيماري هاي شايع مقاربتي مانند HIV جلوگيري كرد. اين يك مزيت بزرگ براي كساني است كه در يك رابطه متعهد نيستند. به كساني كه مرتباً شريك زندگي خود را عوض مي كنند، اكيداً توصيه مي شود از محافظ كاندوم استفاده كنند.
توليد كنندگان كاندوم محصولات متنوعي از نظر طعم و بافت در دسترس دارند كه قرار است تجربه جنسي را براي كاربر بهبود بخشد. از طولاني كردن مدت زمان نعوظ تا افزايش لذت شريك زندگي، آنها ادعا مي كنند كه گزينه هاي متعددي را براي كاربران ارائه مي دهند.
آنها به عنوان يك روش پيشگيري از بارداري در صورت استفاده صحيح از ميزان موفقيت بالايي برخوردار هستند. اين بدان معناست كه كاندوم وسيله اي ارزان قيمت براي پيشگيري از بارداري است كه به راحتي در دسترس توده ها قرار مي گيرد.
مضرات استفاده از كاندوم
كساني كه به لاتكس حساسيت دارند ممكن است نتوانند از كاندوم معمولي استفاده كنند. يك جايگزين مي تواند استفاده از كاندوم هاي پلي اورتان يا كاندوم هاي ساخته شده از پوست بره باشد. اين كاندوم ها گران تر از كاندوم هاي معمولي هستند.
كاهش حساسيت در طول مقاربت يكي از نگراني‌هاي رايج زوج‌هايي است كه كاندوم را به عنوان يك روش پيشگيري از بارداري انتخاب مي‌كنند. برخي از زوج ها ادعا مي كنند كه به دليل مانع ايجاد شده توسط كاندوم لاتكس، لذت در طول رابطه جنسي كاهش مي يابد.
كاندوم را نمي توان با روان كننده هاي روغني استفاده كرد، فقط با روان كننده هاي مبتني بر آب. روان كننده هاي روغني مي توانند باعث از هم گسيختگي مواد لاتكس كاندوم شوند و ممكن است كاندوم در حين مقاربت واقعي پاره شود.
اصطكاك بيش از حد در حين مقاربت ممكن است باعث پاره شدن كاندوم شود و ممكن است منجر به بارداري ناخواسته شود. با كمي صبر كردن قبل از پوشاندن غير مجاز مي باشد تناسلي با كاندوم در حين مقاربت مي توان از اين امر جلوگيري كرد. با اين حال، اين نياز به وقفه در عمل مي تواند يك قاتل خلق باشد.
پس از انزال، مرد بايد قبل از شل شدن غير مجاز مي باشد تناسلي، واژن را بيرون بكشد تا از ليز خوردن كاندوم و رها شدن تصادفي مني به داخل واژن جلوگيري شود. هر بار انجام اين كار ممكن است دشوار باشد. برداشتن و دور انداختن نادرست كاندوم ممكن است باعث بارداري ناخواسته شود.

قيمت كاندوم خاردار ژله اي

كاندوم ژله اي

كاندوم خاردار ژله اي

كاندوم سيليكوني

خريد كاندوم خاردار ژله


خريد كاندوم سيليكوني

خريد كاندوم ژله اي

كاندوم خاردار سيليكوني

كاندوم خاردار قابل شستشو

كاندوم ژله

قيمت كاندوم خاردار سيليكوني

كاندوم ژله اي قابل شستشو


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۶:۳۵ توسط:سورن موضوع: نظرات (0)

5 بهترين *** و درمان مردانه در سال 2022

آنها چه هستند؟
آيا آنها واقعاً كار مي كنند؟
خطرات و عوارض جانبي
جايگزين هاي موثر
روش هاي اجتناب از
آيا بايد از آنها استفاده كنيد؟
چه زماني بايد به پزشك مراجعه كرد
سوالات متداول
بردن
والنتينا بارتو/استاكسي يونايتد
ما محصولاتي را كه فكر مي كنيم براي خوانندگان ما مفيد هستند، اضافه مي كنيم. اگر از طريق پيوندهاي موجود در اين صفحه خريد كنيد، ممكن است كميسيون كمي كسب كنيم. روند ما اينجاست

اگر به دنبال راه هايي براي افزايش اندازه غير مجاز مي باشد تناسلي يا ميل جنسي خود هستيد، ممكن است علاقه مند به مصرف *** هاي تقويت كننده مردانه باشيد. اما در حالي كه اين محصولات اغلب بزرگ شدن غير مجاز مي باشد تناسلي و عملكرد بهتر را تبليغ مي كنند، تحقيقات محدودي در حمايت از اين ادعاها وجود دارد.وسايل آميزشي

يك مطالعه در سال 2021 نشان داد كه ميانگين غير مجاز مي باشد تناسلي در حالت نعوظ بين 5.1 تا 5.5 اينچ يا 12.95 تا 13.97 سانتي متر است. به طور معمول، غير مجاز مي باشد تناسلي تنها زماني كوچك در نظر گرفته مي شود كه اندازه آن در هنگام نعوظ كمتر از 3 اينچ باشد. اين به عنوان ميكروپنيس شناخته مي شود.

اگر به ***‌هاي تقويت‌كننده مردانه علاقه داريد، زيرا در دستيابي يا حفظ نعوظي كه رضايت‌بخش مي‌دانيد مشكل داريد، بايد با پزشك مراقبت‌هاي اوليه يا اورولوژيست خود صحبت كنيد تا تعيين كنيد كه آيا اختلال نعوظ (ED) مي‌تواند دليل آن باشد.

در حالي كه ED بيشتر در ميان مردان مسن شايع است، يك مطالعه در سال 2017 نشان مي دهد كه 30 درصد از مرداني كه به دنبال درمان براي ED تازه تشخيص داده شده هستند زير 40 سال سن دارند.

*** هاي تقويت كننده مردانه چيست؟
*** هاي تقويت كننده مردانه كه امروزه در بازار موجود است اغلب به عنوان مكمل هاي غذايي برچسب گذاري مي شوند. آنها ادعا مي كنند كه جريان خون به غير مجاز مي باشد تناسلي را افزايش مي دهند تا مدت زمان نعوظ را افزايش دهند. آنها همچنين ادعا مي كنند كه برانگيختگي، استقامت و عملكرد كلي را افزايش مي دهند.

بسياري از *** هاي تقويت كننده مردانه از تركيبي از مواد طبيعي استفاده مي كنند كه مي تواند شامل موارد زير باشد:

ashwagandha، درختچه اي است كه معمولاً در طب آيورودا استفاده مي شود
ريشه ماكا، يك گياه بومي پرو است
عصاره يوهيمبه، يك مكمل گياهي غرب آفريقا
عصاره زنجبيل سياه، ساقه يك گياه تايلندي به نام Kaempferia parviflora
به طور فردي، باورهاي عمومي ادعاي اثربخشي اين مواد را دارند. به عنوان مثال، يك مطالعه در سال 2016 نشان داد كه عصاره زنجبيل سياه عملكرد تناسب اندام و استقامت عضلاني را افزايش مي دهد، اگرچه اين عصاره روي موش ها انجام شد. بنابراين، تحقيقات زيادي وجود ندارد كه از تأثيرگذاري آنها پشتيباني كند.

اما هيچ داده اي وجود ندارد كه به طور مستقيم از اثربخشي *** هاي تقويت كننده مردانه حمايت كند.

E. Charles Osterberg، MD، FACS، متخصص اورولوژيست تاييد شده مي گويد: "من هميشه به بيماران در مورد اين داروها هشدار مي دهم، زيرا بسياري از آنها به صورت كنترل شده مورد مطالعه قرار نگرفته اند."

خريد لوازم جنسي

محصولات آميزشي

محصولات ويژه خانمها

فروشگاه لوازم جنسي

لوازم زناشويي

خريد محصولات جنسي

خريد محصولات زناشويي اصل

فروش محصولات زناشويي در تهران

خريد وسايل جنسي

محصولات زناشويي بانه

محصولات فانتزي زناشويي

فروش لوازم جنسي

فروشگاه لوازم زناشويي

جديدترين محصولات زناشويي

فروشگاه محصولات زناشويي

فروش محصولات جنسي

فروشگاه جنسي

فروشگاه محصولات جنسي

وسايل زناشويي

فروشگاه مجاز محصولات زناشويي

محصولات سكسي

فروش وسايل جنسي

خريد محصولات زناشويي

فروشگاه محصولات زناشويي ويبراتور

فروش لوازم زناشويي

فروشگاه وسايل جنسي

وسايل تحريك زن

خريد لوازم سكسي

لوازم مورد نياز زناشويي

خريد ابزار جنسي

فروشگاه زناشويي

خريد لوازم زناشويي

فروش لوازم سكسي

انواع وسايل جنسي

فروش محصولات زناشويي

ابزار هاي جنسي

خريد وسايل زناشويي

وسايل مورد نياز رابطه زناشويي

كالاي جنسي
لوازم زناشويي تهران

فروشگاه مجاز محصولات زناشويي در مشهد

ويژه آقايان محصولات جديد

لوازم جنسي

فروش الات تناسلي مردانه

خريد ويبراتور نقطه جي

وسايل زناشويي جديد

وسايل جنسي

وسيله جنسي

محصولات جنسي

لوازم‌جنسي

فروش ابزار جنسي

وسايل زناشويي چيست

وسايل رابطه جنسي

انواع لوازم جنسي

محصولات سكس

وسايل آميزشي

محصولات زناشويي مشهد

وسايل كمك جنسي

وسايل جنسي زنانه

ابزار الات جنسي

وسيله هاي جنسي

فروشگاه زناشويي شاپرك

فروشگاه لوازم زناشويي مشهد

عكس وسايل جنسي

محصولات جنسي آقايان

تجهيزات جنسي

وسايل هاي جنسي

خريد ابزار زناشويي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۵:۳۳ توسط:سورن موضوع: نظرات (0)