آموزش موضوعات آرایشی آموزش موضوعات آرایشی .

آموزش موضوعات آرایشی

چگونه برچسب مواد ضد آفتاب خود را بخوانید: یک راهنما

توسط AIDEN ARATA به روز شده در 01 ژوئن 2022
از نظر پزشکی توسط JULIA A. SIEGEL، متخصص پوست دارای گواهی هیئت مدیره MD بررسی شده است

STOCKSY
در این مقاله

SPF را بررسی کنید
طیف گسترده را انتخاب کنید
مواد شیمیایی در مقابل مواد معدنی
برچسب های "مقاوم در برابر آب".
"Derm Tested" در مقابل "Derm Recommended"
ضد آفتاب "صورت" در مقابل "بدن".
عناصر غیرفعال
به تحقیق اعتماد کنید
در اینجا یک واقعیت نگران کننده وجود دارد: کارسینوم سلول بازال در حال حاضر نوع شماره یک سرطان در ایالات متحده است. با اوج گرفتن تابستان، مهم‌تر از همیشه توجه به ایمنی در برابر نور خورشید است. ما در اینجا در Byrdie HQ در مورد همه چیز آفتاب و پوست شما را تحت پوشش قرار می دهیم، خواه در مورد بهترین محصولات SPF موجود در بازار کنجکاو باشید یا واقعاً چک کردن پوست چگونه است.کرم ضد آفتاب لافارر

چه پیمایش آنلاین یا اسکن راهروی داروخانه، شکی نیست که انتخاب بین ضدآفتاب‌ها می‌تواند سختی سرگیجه‌آور باشد. برای شروع، بحث مواد شیمیایی در مقابل مواد معدنی وجود دارد. تعیین SPF مناسب برای نیازهای شما؛ و اطمینان حاصل شود که کیفیت لوسیون با قیمت آن مطابقت دارد. خوشبختانه، یک راه آسان برای ساده کردن فرآیند انتخاب ضد آفتاب وجود دارد: تسلط بر برچسب.

برای اینکه به شما کمک کنیم با اطمینان به سبد خرید اضافه کنید، ما از گروهی از متخصصان پوست دارای مجوز استفاده کردیم تا به ما کمک کنند تا مواد غیرفعال، نگرانی های محیطی و آن عدد مبهم PA+ را باز کنیم تا بتوانید زمان کمتری را صرف بحث بین برندها کنید و زمان بیشتری را برای لذت بردن از نور خورشید صرف کنید. برای اطلاع از نحوه خرید کرم ضد آفتاب به پیمایش ادامه دهید.

اولین چیزها اول: SPF را بررسی کنید
بیایید با اصول اولیه شروع کنیم: SPF مخفف فاکتور محافظت در برابر آفتاب است.

طبق گفته FDA، SPF میزان انرژی خورشیدی مورد نیاز برای ایجاد آفتاب سوختگی روی پوست محافظت شده (با ضد آفتاب) نسبت به مقدار انرژی خورشیدی مورد نیاز برای ایجاد آفتاب سوختگی روی پوست محافظت نشده (بدون ضد آفتاب) است. در وب سایت FDA آمده است: "با افزایش مقدار SPF، محافظت در برابر آفتاب سوختگی افزایش می یابد."

لینکنر یک سطح SPF را "در یا حدود SPF 50" توصیه می کند، زیرا این عدد جادویی است که در آن محافظت در برابر UVB خود را به حداکثر می رسانید در حالی که از فرمولاسیونی استفاده می کنید که به اندازه کافی آسان است و شما را به استفاده از مقدار مناسب ضد آفتاب تشویق می کند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که بسیاری از کرم های ضد آفتاب با SPF 50 با فرمولاسیون های آسان برای استفاده وجود دارد.


یکی از گزینه‌های عالی، ضدآفتاب آنتلیوس لایت فلوید La Roche Posay (30 دلار) است. این محصول تا 80 دقیقه در برابر آب مقاوم است و به نرمی و بدون اثر گچی یا سفید مالیده می شود.
ضد آفتاب La Roche Posay
ضد آفتاب La Roche-Posay Anthelios Light Fluid 30.00 دلار
فروشگاه
طیف گسترده را انتخاب کنید
برای محافظت بهتر از پوست خود، به محافظت در برابر دو نوع اشعه نیاز دارید. دکتر Fayne Frey توضیح می‌دهد: «اشعه‌های UVB به سطح فوقانی پوست آسیب می‌رسانند و عامل اصلی آفتاب‌سوختگی هستند، در حالی که «اشعه‌های UVA عمیق‌تر به پوست نفوذ می‌کنند و در درجه اول باعث علائم پیری، چین و چروک، رنگدانه‌ها و افتادگی پوست می‌شوند. هر دو اشعه UVA و UVB باعث سرطان پوست می شوند. برای محافظت از پوست خود، برچسب هایی را انتخاب کنید که محافظت از طیف گسترده ای را تبلیغ می کنند، که هم با نور UVA و هم UVB مبارزه می کند.

راه دیگری برای بیان آن، همانطور که لینکنر می گوید، این است که "UVA مسئول پیری پوست است. نور UVB مسئول سوزاندن پوست است. طیف گسترده به کرم ضد آفتابی اشاره دارد که هم نور UVA و هم UVB را مسدود می کند.

همچنین ممکن است متوجه یک یا چند علامت + در کنار درجه SPF خود شوید - این رتبه بندی PA+ است، سیستمی که در کشورهای آسیایی برای نشان دادن فاکتور محافظتی محصول در برابر اشعه UVA استفاده می شود. هر چه علائم مثبت بیشتر باشد، محافظت در برابر UVA بهتر است.

حقایق را بشناسید: مواد شیمیایی در مقابل مواد معدنی
ضد آفتاب های شیمیایی و معدنی هر دو کار می کنند، البته به روش های مختلف. به زبان ساده، ضدآفتاب های شیمیایی متکی به موادی هستند که باعث واکنش های شیمیایی برای جذب اشعه ماوراء بنفش و رهاسازی آن از پوست می شوند. از سوی دیگر، کرم‌های ضد آفتاب معدنی از ترکیبات معدنی استفاده می‌کنند که در بالای پوست قرار می‌گیرند تا اشعه‌ها را منحرف و پراکنده کنند. به طور خاص، فری می گوید: «اصطلاح معدنی معمولاً به استفاده از دی اکسید تیتانیوم، اکسید روی یا هر دو به عنوان فیلترهای ضد آفتاب در فرمولاسیون اشاره دارد.» اکثر کرم‌های ضدآفتاب داروخانه‌ها یا برندهای بزرگ مبتنی بر مواد شیمیایی هستند، اما برندهای بیشتری جایگزین‌های معدنی را ارائه می‌کنند، به‌ویژه اینکه مواد بالقوه ناایمن و خطرناک برای محیط‌زیست مانند اکسی بنزون ​​و اکتینوکسات منجر به محدودیت‌های بیشتری در استفاده از مواد شیمیایی می‌شوند.

لینکنر می‌گوید کرم‌های ضدآفتاب معدنی نیز ممکن است برای پوست شما آسان‌تر باشند: «ضدآفتاب‌های معدنی یا طبیعی نسبت به ضدآفتاب‌های شیمیایی کمتر تحریک‌کننده هستند. اگر پوست حساسی دارید، به دنبال فرمولاسیونی باشید که حاوی مسدود کننده های فیزیکی باشد. دکتر کریستینا گلدنبرگ از متخصص پوست درماتولوژی گلدنبرگ در نیویورک، برای محافظت بی‌دقت، پیشنهاد می‌کند فرمول‌هایی را انتخاب کنید که مزایای محافظ‌های شیمیایی و معدنی را با هم ترکیب کنند. گلدنبرگ می‌گوید: «من کرم ضد آفتاب با SPF بالا، مقاوم در برابر آب برای فعالیت در فضای باز، با مسدودکننده‌های فیزیکی مانند اکسید روی یا تیتانیوم و مسدودکننده‌های شیمیایی مانند آووبنزون ​​را توصیه می‌کنم.

کرم ضد آفتاب سان سیف

کرم ضد آفتاب خارجی

کرم ضد آفتاب به انگلیسی

کرم ضد آفتاب LABIOTTE

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

کرم ضد آفتاب jorjie

کرم ضد آفتاب لافارر

کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی

کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۲

کرم ضد آفتاب لانسون شماره 1

کرم ضد آفتاب لانسون خوبه

کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۳

کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت

کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت

کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه

کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن

کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه

مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف

کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک

قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی

کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت

بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۲۹:۰۴ توسط:سورن موضوع: نظرات (0)