آموزش موضوعات آرایشی آموزش موضوعات آرایشی .

آموزش موضوعات آرایشی

نحوه استفاده از کاندوم زنانه: اثربخشی، معایب و موارد دیگر

کاندوم زنانه چیست؟
کاندوم های زنانه که به عنوان کاندوم داخلی نیز شناخته می شوند، دارای بسیاری از ویژگی ها و مزایای مشابه کاندوم های مردانه هستند که به عنوان کاندوم های خارجی نیز شناخته می شوند.

کاندوم های داخلی و خارجی با جلوگیری از ورود اسپرم به واژن در حین مقاربت از بارداری جلوگیری می کند. آنها همچنین در برابر عفونت های مقاربتی (STIs)، مانند HIV/AIDS و هپاتیت ویروسی محافظت می کنند.

کاندوم های داخلی کیسه های لاتکسی هستند که در واژن قرار می دهند. آنها دارای حلقه های لاستیکی انعطاف پذیر در هر انتها هستند. یک سر کاندوم را مانند یک لنگر در واژن نگه می دارد و سر دیگر آن در حین رابطه جنسی خارج از واژن می ماند.

آنها از لاتکس لاستیک طبیعی، نیتریل (لاتکس مصنوعی) و پلی اورتان، نوعی ماده پلاستیکی ساخته شده اند.

تنها کاندوم های زنانه مورد تایید FDA، FC1 و FC2 هستند. FC1 که از پلاستیک ساخته شده است، دیگر تولید نمی شود. FC2 از لاستیک مصنوعی به نام نیتریل و پلی اورتان ساخته شده است.خرید کاندوم زنانه


چگونه از کاندوم زنانه استفاده می کنید؟
برای استفاده از کاندوم داخلی:

به آرامی کاندوم را با پاره کردن آن از روی لفاف آن جدا کنید. از شی تیز از جمله دندان های خود استفاده نکنید تا به اشتباه آن را پاره نکنید.
کاندوم دارای دو سر است: انتهای داخلی بسته و انتهای بیرونی باز. در بین دو انتهای آن آستینی قرار دارد که واژن را می‌پوشاند. از انگشت شست و اشاره خود برای فشار دادن حلقه در انتهای بسته و قرار دادن آن در واژن استفاده کنید، مانند تامپون یا فنجان قاعدگی.
حلقه را در انتهای بسته به سمت دیواره واژن فشار دهید تا جایی که راحت در نزدیکی استخوان شرمگاهی قرار گیرد.
اطمینان حاصل کنید که حلقه بیرونی باز بیرون از واژن باقی بماند.
هنگامی که برای رابطه جنسی نافذ آماده هستید، شما یا شریک جنسی خود می توانید غیر مجاز می باشد تناسلی یا دیلدو را در انتهای بیرونی کاندوم قرار دهید.
بعد از رابطه جنسی، از انگشت خود استفاده کنید تا انتهای بیرونی آن را به هم بچرخانید و به آرامی آن را از واژن خود بیرون بکشید تا از ریختن مایع منی جلوگیری کنید.
طبق گفته سازمان غذا و دارو (FDA)، کاندوم داخلی یک روش مانع برای جلوگیری از بارداری است که برای محدود کردن خطر ابتلا به بیماری های مقاربتی و بارداری ناخواسته با محافظت از واژن در برابر مایع منی طراحی شده است.

سازندگان FC2 می گویند که استفاده از کاندوم داخلی برای رابطه جنسی مقعدی یا دهانی "استفاده خارج از برچسب" است.

جلوگیری از بارداری مانع چیست؟
روش های جلوگیری از بارداری با مسدود کردن فعال اسپرم از بارداری جلوگیری می کند. اشکال دیگر عبارتند از دیافراگم، کلاهک دهانه رحم و اسفنج ضد بارداری که حاوی اسپرم کش است، ماده ای شیمیایی که ورودی دهانه رحم را مسدود کرده و اسپرم را از بین می برد.

کاندوم داخلی برای استفاده یک بار مصرف منبع مطمئن در نظر گرفته شده است. به این معنی که نباید بعد از یک دور رابطه جنسی واژینال از آن استفاده مجدد کنید.

هرگز نباید از بیش از یک کاندوم در یک زمان استفاده کنید. استفاده از بیش از یک کاندوم ممکن است باعث اصطکاک بین هر دو کاندوم شود و باعث پاره شدن و از کار افتادن آنها شود.

قبل از استفاده دستورالعمل‌های روی بسته را بخوانید تا مطمئن شوید که جزئیات مهم در مورد نحوه استفاده از آن را از دست ندهید.

کاندوم را به طور کامل از نظر سایش یا پارگی بررسی کنید. در صورت مشاهده ایراد از آن استفاده نکنید. می توانید 2 ساعت قبل از رابطه جنسی از کاندوم استفاده کنید.

علاوه بر این، می توانید پس از انزال، کاندوم داخلی را روشن نگه دارید. با این حال، تولید کنندگان FC2 توصیه می کنند که قبل از ایستادن آن را بردارید تا از ریختن مایع منی از کاندوم و تماس با واژن جلوگیری شود.

اگرچه کاندوم با یک روان کننده غیر اسپرم کش مبتنی بر سیلیکون از قبل روانکاری شده است، شما همچنین می توانید از هر نوع روان کننده ای برای بهبود راحتی استفاده کنید.

پس از استفاده کاندوم را دور بریزید. آن را در توالت نریزید، زیرا ممکن است منبع مورد اعتماد آن را مسدود کند.

کاندوم زنانه چقدر موثر است؟
کاندوم های داخلی نسبت به کاندوم های خارجی میزان اثر بخشی کمی دارند.

متخصصان، اثربخشی کنترل تولد را بر اساس استفاده معمولی و استفاده کامل اندازه‌گیری می‌کنند. استفاده معمولی به این معنی است که فرد همیشه آن را به درستی و به طور مداوم استفاده نمی کند. استفاده کامل به این معنی است که فرد دستورالعمل ها را به طور کامل دنبال می کند و به طور مداوم از آن استفاده می کند.

به طور کلی، میزان موفقیت برای کاندوم داخلی 79 درصد برای استفاده معمولی و 95 درصد برای استفاده کامل است. در همین حال، کاندوم های خارجی دارای 87 درصد موفقیت برای استفاده معمولی و 98 درصد برای استفاده کامل هستند.

کاندوم های داخلی دارای نرخ شکست 5 درصدی برای استفاده کامل هستند، در مقابل 21 درصد برای استفاده معمولی. کاندوم های خارجی 2 درصد برای استفاده کامل و 13 درصد برای استفاده معمولی دارند.

در صورت استفاده صحیح، کاندوم داخلی می تواند به جلوگیری از گسترش بیماری های مقاربتی کمک کند.

 

کاندوم زنانه خرید

خرید کاندوم زنانه

کاندوم زنانه دیجی کالا

قیمت کاندوم زنانه

کاندوم زنانه قیمت

فروش قیمت کاندوم زنانه

کاندوم زنانه

کاندوم بانوان

فروش کاندوم زنانه

خرید پستی کاندوم زنانه

کاندوم زنانه

کاندوم نسائی

خرید کاندوم زنانه

مدل کاندوم زنانه

کاندم زنانه

کاندوم زنانه از کجا بخریم

کاندوم دخترانه

گذاشتن کاندوم عکس کاندوم زنانه قیمت

کاندوم‌زنانه

کوندوم نسائی

کاندوم زنان

کاندوم زنونه

کاندوم دخترونه

کاندوم‌ زنانه

کاندم‌زنانه

کاندوم های زنانه

کاندوم دختر

کاندوم زن

کاندوم.زنانه

کاندون زنانه


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۱:۴۱ توسط:سورن موضوع: نظرات (0)