آموزش موضوعات آرایشی آموزش موضوعات آرایشی .

آموزش موضوعات آرایشی

جام قاعدگی: مزایا و معایب

بسیاری از محصولات قاعدگی در بازار وجود دارد که افراد می‌توانند هنگام قاعدگی خود یکی از آنها را انتخاب کنند. یکی از محصولاتی که مدت زیادی است در بازار وجود داشته اما در سال های اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، فنجان قاعدگی است.

فنجان قاعدگی وسیله ای است که برای جمع آوری خون و جلوگیری از نشت آن در طول دوره قاعدگی در واژن قرار می گیرد. وقتی فنجان پر شد، می توان آن را خارج کرد و قبل از تمیز کردن و قرار دادن مجدد در توالت خالی کرد.

فنجان های قاعدگی معمولاً از سیلیکون ساخته می شوند و برخی از آنها از لاستیک ساخته شده اند. افراد مبتلا به آلرژی به لاتکس باید نسخه های سیلیکونی را انتخاب کنند.

هنگامی که تصمیم می گیرید آیا این محصول برای شما مناسب است یا خیر، به این لیست از مزایا و معایب فنجان قاعدگی نگاهی بیندازید.

نکات مثبت جام قاعدگی
سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه: تغییر به فنجان میزان زباله تولید شده در طول دوره قاعدگی را کاهش می دهد زیرا پدها و تامپون ها را بیرون نمی اندازید. کاهش زباله های دفن زباله قطعا برای سیاره زمین مفید است، و فنجان قاعدگی را به یک انتخاب دوستدار محیط زیست تبدیل می کند. همچنین، چون نیازی به تعویض فنجان قاعدگی در هر ماه ندارید، مقرون به صرفه است. اگر به درستی از آنها مراقبت کنید، می توان از برخی فنجان ها سال ها استفاده کرد. یک فنجان قاعدگی ممکن است در ابتدا سرمایه گذاری کمی بزرگتر باشد، به خصوص نسخه های با کیفیت بالاتر. با این حال، هر گونه هزینه اضافی بیش از آن است که پس از چند چرخه جبران شود. همچنین فنجان های قاعدگی قابل استفاده مجدد و ارزان قیمتی وجود دارد که از نظر قیمت با یک جعبه تامپون قابل مقایسه هستند.کاپ قاعدگی خرید
خرید کمتر برای محصولات قاعدگی: اگر از محصولات یکبار مصرف قاعدگی مانند تامپون یا پد استفاده می کنید، باید برای هر دوره به خرید آنها ادامه دهید. این نه تنها گران تر از استفاده از فنجان قاعدگی است، بلکه سفرهای متعدد به داروخانه نیز می تواند باعث ناراحتی شود. تا زمانی که فنجان قاعدگی خود را به درستی حفظ کنید، بدون نیاز به رفتن به فروشگاه برای خرید آن را همیشه در دسترس خواهید داشت. فقط زمان موعد پریود خود را پیگیری کنید و آن را قبل از آن تاریخ آماده کنید تا آماده شوید. اگر نگران شروع قاعدگی خود در زمان دوری از خانه هستید، می توان از یک کیف برای نگهداری آن در کیف یا کیف کتاب در زمانی که انتظار دارید شروع شود استفاده کرد.
به حفظ PH سالم واژن کمک می کند: تامپون ها برای جذب خون استفاده می شوند، اما هر مایع واژن دیگری را نیز جذب می کنند. این ممکن است منجر به اختلال در pH واژن یا باکتری های سالمی شود که باید وجود داشته باشد. جام قاعدگی چیزی را جذب نمی کند، بنابراین از این مشکل جلوگیری می شود.
بوی کمتر: اگر قبلاً از تامپون یا پد استفاده کرده اید، ممکن است متوجه شده باشید که آنها می توانند بوی بدی پیدا کنند زیرا خون بیشتری را جذب می کنند. این بو زمانی که در معرض هوا قرار می گیرد بیشتر به چشم می آید که مخصوصاً در پدهای قاعدگی مشکل ایجاد می کند. با فنجان، خون توسط یک سد غیر متخلخل محصور شده است، بنابراین در معرض هوا قرار نمی گیرد. بنابراین، هنگام استفاده از فنجان قاعدگی، بو کمتر رایج است.
قابلیت پوشیدن طولانی‌تر: علاوه بر طول عمر کلی فنجان قاعدگی، معمولاً می‌توانید بین سفرهایتان به حمام نیز برای مقابله با پریودتان زمان بیشتری را طی کنید. فنجان قاعدگی اغلب قادر است خون بیشتری نسبت به یک پد یا تامپون در خود نگه دارد، به این معنی که کمتر از سایر محصولات نیاز به تعویض دارد.
همچنین، فنجان های قاعدگی از مواد ایمن برای بدن ساخته شده اند که حاوی مواد شیمیایی برخی از محصولات یکبار مصرف نیستند. خطر یک بیماری نادر به نام سندرم شوک سمی (TSS) که با استفاده از تامپون همراه است، هنگام استفاده از فنجان قاعدگی از بین می رود.

قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها

کاپ قاعدگی را از کجا بخریم

قیمت کاپ قاعدگی چیست

قیمت کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی قیمت

کاپ قاعدگی کاناک

کاپ قاعدگی خرید

فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی

خرید کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

فروش اینترنتی کاپ قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی

فنجان قاعدگی

کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۷:۲۱ توسط:سورن موضوع: نظرات (0)