آموزش موضوعات آرایشی آموزش موضوعات آرایشی .

آموزش موضوعات آرایشی

نحوه استفاده از ریش تراش فویلی

نحوه اصلاح با فویل ریش تراش
ریش تراش های فویلی در مقایسه با ریش تراش های برقی چرخشی به حرکت کمی متفاوت در هنگام اصلاح نیاز دارند. تیم مشاوره ما چهار مرحله برای دستیابی به یک اصلاح نزدیک با ریش تراش فویلی و تکنیک انجام آن را گرد هم آورده است.

ریش تراش برقی فویلی چیست؟
ریش تراش های برقی فویلی دارای سرهای مستقیم هستند که از تیغه های نوسانی که به عنوان کاتر نیز شناخته می شوند، در زیر "فویل" برای کوتاه کردن موها استفاده می کنند. فویل به لایه نازکی از فلز اطلاق می شود که سوراخ شده تا یک الگوی مشبک خاص را تشکیل دهد که برش ها را می پوشاند. فویل موها را با سوراخ‌هایش جذب می‌کند، آن‌ها را نزدیک پوست کوتاه می‌کند و یک اصلاح نزدیک ارائه می‌دهد.قیمت ریش تراش براون

ریش تراش های فویلی به دلیل داشتن میکرو فویل که پوست را بدون احساس جابجایی پوست، مانند زمانی که از ریش تراش چرخشی استفاده می کنید، تراز می کند، نزدیک ترین اصلاح را ارائه می دهد. فویل خود به عنوان مانعی برای پوست عمل می کند و هنگامی که با روغن یا پودر قبل از اصلاح ترکیب شود، به از بین بردن هرگونه ناراحتی یا تحریک پوست پس از اصلاح کمک می کند.

هنوز مطمئن نیستید که فویل برای شما مناسب است؟ ما فویل در مقابل ریش تراش های برقی چرخشی را بررسی کرده ایم.

نحوه اصلاح با ریش تراش برقی فویلی
مرحله اول - آماده سازی

یک محصول قبل از اصلاح را روی پوست بمالید، مانند King of Shaves Sensitive Advanced یا Blocmen Shave Powder. روغن اصلاح از پوست در برابر تیغ محافظت می کند و به سر اجازه می دهد تا به راحتی در برابر خطوط صورت شما سر بخورد و از تحریک پوست و سوختگی با تیغ جلوگیری می کند. این مرحله برای استفاده از ریش تراش برقی ضروری نیست، اما می تواند راحتی و کیفیت اصلاح را افزایش دهد، به خصوص اگر پوست حساسی دارید.

مرحله دوم - اصلاح

ماشین اصلاح را با حرکات آهسته حرکت دهید. حرکت باید در خطوط مستقیم - بالا و پایین یا چپ به راست باشد. برخلاف اصلاح تیغه ای، می توانید برخلاف جهت رشد مو حرکت کنید، در واقع این به ماشین اصلاح کمک می کند تا بهترین عملکرد را داشته باشد و نزدیک ترین نتیجه را به همراه داشته باشد. ابتدا از حساس ترین مناطق شروع کنید، مانند گردن، نگه داشتن ماشین اصلاح برقی در زاویه مناسب با پوست، به حداکثر رساندن تماس بین سطح فویل و پوست

حرکت دایره ای را با ریش تراش فویلی انجام ندهید زیرا فقط ریش تراش های چرخشی می توانند صورت را به صورت دایره ای اصلاح کنند. ما معمولاً توصیه می‌کنیم پوست را به آرامی بکشید تا سطح صاف‌تر و محکم‌تری داشته باشید تا سر ماشین اصلاح شود. این به موهای کوتاه یا کم ارتفاع کمک می کند تا بیشتر به حالت عمودی بایستند و تراشیدن آن برای ماشین اصلاح آسان تر شود.

مرحله سوم - مراقبت های بعد از اصلاح

باز هم، به بیان دقیق، این ضروری نیست، اما می تواند کیفیت اصلاح و وضعیت پوست شما را تا حد زیادی بهبود بخشد. وقتی از نزدیک شدن اصلاح خود به پایان رسید و از نزدیکی اصلاح خود راضی بودید، صورت خود را با آب سرد بشویید تا منافذ و فولیکول های مو سفت شوند. مقدار کمی از مومیایی کننده یا مرطوب کننده بعد از اصلاح را برای آبرسانی مجدد به پوست بمالید و پوست را شاداب و سالم نگه دارید. از افترشیوهای مبتنی بر الکل صرف نظر کنید زیرا باعث خشکی پوست شما می شود که منجر به پوسته پوسته شدن و تحریک می شود.

مرحله چهارم - تمیز کردن

سر فویل خود را تمیز بشویید یا ریش تراش برقی خود را در سیستم خود تمیز شونده آن قرار دهید. همیشه ریش تراش خود را بعد از هر بار اصلاح تمیز کنید تا عملکرد مطلوبی داشته باشد، عاری از باکتری باشد و سرهای فویل خود را برای مدت طولانی تری حفظ کنید. اگر ریش تراش شما قابل شستشو با شیر است، حتماً قبل از اینکه دوباره آن را در یک کیسه زیپ دار یا محفظه مهر و موم شده قرار دهید، آن را در معرض هوا بگذارید تا پس از تمیز کردن کاملاً خشک شود. این به جلوگیری از ایجاد بوی کپک زدگی در ماشین اصلاح کمک می کند و به هر تهویه داخلی اجازه می دهد تا کار کند و آب باقیمانده را از داخل بدنه پاک کند.

قیمت ریش تراش موزر

قیمت ماشین ریش تراش موزر

قیمت ریش تراش موزر 7 دنده

فیلیپس ریش تراش

ریش تراش کیمی

قیمت ریش تراش براون

قیمت موزر فیلیپس

ماشین صورت تراشی

ریش تراش فیلیپس سری 9000

قیمت ماشین ریش تراش فیلیپس ضد آب سری 9000

ریش تراش پرومکس

خرید ماشین ریش تراش

ماشین ریش تراش براون

ریش تراش براون سری 3

قیمت ریش تراش فیلیپس at890

قیمت ماشین ریش تراش فیلیپس

ماشین ریش تراش پاناسونیک

قیمت ریش تراش پاناسونیک

سه تیغ

ریش تراش فیلیپس at890 تقلبی

ریش تراش براون سری 9

ریش تراش ارزان

سه تیغ فیلیپس

ریش تراش رمینگتون

ریش تراش براون سری 7


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۴۳:۵۵ توسط:سورن موضوع: نظرات (0)