آموزش موضوعات آرایشی آموزش موضوعات آرایشی .

آموزش موضوعات آرایشی

آیا کرم ضد آفتاب شیمیایی واقعا برای شما مضر است؟ پوست وزن می کند

توسط STAFF AUTHOR به روز شده در 28 نوامبر 2021
بررسی پزشکی توسط MORGAN RABACH، MD با تایید هیئت مدیره پوست
قطره ضد آفتاب
LIZ DESOUSA برای BYRDIE
در این مقاله

ضد آفتاب شیمیایی چیست؟
آیا ضد آفتاب شیمیایی بی خطر است؟
جنجال زیست محیطی پیرامون ضد آفتاب شیمیایی
محصولاتی که دوست داریم
غذای آماده نهایی
آه، وقتی با بهترین دوستانت در نور خورشید غوطه ور می شوی، هیچ چیز مانند گرمای روی پوستت نیست. اما از آنجایی که ما از نعمت های طبیعت لذت می بریم، استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب برای محافظت از خود در برابر اشعه های خشن خورشید بسیار مهم است.

با این حال، با گزینه های زیادی در بازار، انتخاب یک ضد آفتاب می تواند بسیار دشوار باشد. کرم‌های ضد آفتاب شیمیایی محبوب‌ترین انتخاب هستند، اما برخی ادعا می‌کنند که باید از آن‌ها دوری کنید، زیرا این ضدآفتاب‌ها مختل‌کننده‌های هورمونی هستند که محیط را از بین می‌برند. بله ما کارشناسان را مورد بررسی قرار دادیم و بررسی هایی انجام دادیم تا قبل از تصمیم گیری، تمام حقایق را داشته باشید.کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن

با کارشناس ملاقات کنید

دکتر سینتیا بیلی، دکتر، متخصص پوست، دانشمند و متخصص سلامتی دارای گواهی هیئت مدیره است. او بنیانگذار مراقبت از پوست دکتر بیلی در کالیفرنیا است.
دکتر مارینا پردو، MD، متخصص پوست دارای گواهی هیئت مدیره و بنیانگذار Skinfluence مستقر در نیویورک است، جایی که او در زمینه زیبایی، لیزر، و پوست جراحی تخصص دارد.
ضد آفتاب شیمیایی چیست؟
ضد آفتاب های شیمیایی از مواد شیمیایی استفاده می کنند تا با جذب اشعه با واکنش شیمیایی از ورود اشعه ماوراء بنفش به پوست شما جلوگیری کنند. بیلی توضیح می دهد: "هر بار که یک اشعه ماوراء بنفش این واکنش را ایجاد می کند، مولکول ضد آفتاب شیمیایی از بین می رود. یکی از دلایلی است که باید در طول قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آفتاب دوباره از ضد آفتاب استفاده کنید - اساساً مولکول های ضد آفتاب شیمیایی روی بدن شما تمام می شود. پوست را مسدود می کند. ضد آفتاب های معدنی نیز همین کار را می کنند، اما از ذرات معدنی برای جلوگیری از ورود اشعه ماوراء بنفش به پوست شما با ترکیبی از جذب، پراکندگی و انعکاس اشعه ها استفاده می کنند.

کرم ضد آفتاب شیمیایی نیز قبل از شروع به کار نیاز به زمان دارد تا با پوست شما بچسبد. این یکی از دلایلی است که توصیه می کنیم 15 تا 30 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب از ضد آفتاب استفاده کنید. این زمان به محصول اجازه می دهد تا در لایه بالایی پوست شما جذب شود، جایی که کار می کند.

آیا ضد آفتاب شیمیایی بی خطر است؟
برخی از ترکیبات موجود در ضدآفتاب های شیمیایی می تواند بحث برانگیز باشد و در نتیجه بسیاری از افراد از استفاده از آنها اجتناب می کنند و به ضد آفتاب های معدنی می چسبند. از آنجایی که ضد آفتاب های شیمیایی جذب پوست می شوند، نسبت به ضد آفتاب های فیزیکی فرمولاسیون سبک تری دارند. با این حال، آنها همچنین تمایل به داشتن مواد شیمیایی بیشتری برای پوشش طیف گسترده ای از اشعه ماوراء بنفش، از جمله مواد نگهدارنده، رنگ ها و عطرها دارند که می تواند باعث تحریک پوست شود.

متخصصان پوستی که ما با آنها تماس گرفتیم نظرات متفاوتی در مورد این موضوع دارند. Peredo با موضع خود در مورد ضد آفتاب های شیمیایی نسبتاً خنثی است. او می‌گوید: «بله، ضدآفتاب‌های شیمیایی بی‌خطر هستند. اکثر ضدآفتاب‌هایی که دارای مواد شیمیایی ناایمن هستند، اکنون استفاده از آنها ممنوع است. گاهی اوقات ترجیح می‌دهم اگر پوست حساسی دارید، به ضدآفتاب‌های شیمیایی حساسیت دارید، باردار هستید یا ملاسما دارید و برای نوزادان و کودکان، کرم‌های ضد آفتاب فیزیکی را توصیه می‌کنم.»

از سوی دیگر، بیلی در مورد ضدآفتاب های شیمیایی نگاهی بدبینانه تر دارد. او می‌گوید: «در طول زندگی حرفه‌ای‌ام، دیده‌ام که ضدآفتاب‌های شیمیایی نمی‌توانند محافظت قابل‌اعتماد در برابر اشعه ماوراء بنفش را برای بیمارانم تحت شرایط استفاده واقعی ارائه کنند. که نشان دهنده آسیب پوستی DNA است."

بیلی ادامه می دهد: از سوی دیگر، ضد آفتاب های فیزیکی بسیار قابل اعتمادتر هستند. FDA گفته است که فقط دو ماده ضد آفتاب فعال به عنوان ایمن و مؤثر شناخته می شوند: اینها فیلترهای فیزیکی ضد آفتاب UV اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم هستند. بقیه، یعنی همه فیلترهای ضد آفتاب شیمیایی UV، نیاز به مطالعه بیشتر دارند. من توصیه نمی کنم. ضدآفتاب های شیمیایی. با این حال، آنها محبوب هستند و بهتر از عدم استفاده از ضد آفتاب هستند.

بنابراین، در حالی که ضدآفتاب های شیمیایی به راحتی در دسترس هستند و اغلب گچ سفیدی به جا نمی گذارند، خواندن برچسب مواد بسیار مهم است. Peredo می‌گوید: "مواد بی‌خطری که باید در کرم‌های ضدآفتاب جستجو کرد، دی‌اکسید تیتانیوم و اکسید روی هستند. هر دو برای محیط زیست بی‌خطر هستند. به طور خاص، اکسید روی به عنوان یک مانع روی سطح پوست عمل می کند و اغلب برای کسانی که پوست حساسی دارند ملایم تر است. شما باید از PABA و ترولامین سالیسیلات اجتناب کنید، دو ماده شیمیایی که اکنون به ندرت در ضد آفتاب استفاده می شود.

علاوه بر این، باید مراقب آووبنزون، اکتینوکسات، مکسوریل SX، تینوسورب S و تینوسورب M باشید، زیرا ممکن است مضر باشند.

کرم ضد آفتاب سان سیف

کرم ضد آفتاب خارجی

کرم ضد آفتاب به انگلیسی

کرم ضد آفتاب LABIOTTE

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

کرم ضد آفتاب jorjie

کرم ضد آفتاب لافارر

کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی

کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۲

کرم ضد آفتاب لانسون شماره 1

کرم ضد آفتاب لانسون خوبه

کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۳

کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت

کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت

کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه

کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن

کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه

مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف

کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک

قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی

کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت

بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۱۰:۲۸ توسط:سورن موضوع: نظرات (0)