آموزش موضوعات آرايشي آموزش موضوعات آرايشي .

آموزش موضوعات آرايشي

آيا كرم ضد آفتاب ايمن ريف قانوني است؟

بزرگترين بحث در مورد كرم ضد آفتاب ايمن براي صخره ها اين است كه يك تعريف مشخص وجود ندارد، زيرا اصطلاحات "ايمن براي صخره ها" و "مناسب براي صخره ها" تنظيم نشده اند - حداقل هنوز. چه كسي مي داند اكنون كه ممنوعيت هاوايي برقرار است، چه اتفاقي خواهد افتاد. با اين وجود، اطلاعاتي كه ما از مطالعات اخير داريم نشان مي‌دهد كه برخي از فيلترهاي UV براي صخره‌هاي مرجاني مضرتر از بقيه هستند.

Geraghty مي‌گويد: «نگراني فزاينده‌اي در مورد تأثيري كه ممكن است انسان بر محيط‌زيست داشته باشد وجود دارد، و ما به مطالعات بيشتري نياز داريم تا بفهميم محصولات مراقبت شخصي ما چقدر مي‌توانند بر صخره‌هاي مرجاني ما داشته باشند».

تركيبات ضد آفتاب براي محافظت از اقيانوس
اگرچه مطالعات بيشتري در حال انجام است، ممكن است بخواهيد مطابق با قانون جديد هاوايي شروع به خريد كنيد. خوشبختانه، اكنون بسياري از محصولات به عنوان "ايمن براي صخره ها" برچسب گذاري شده اند تا اين كار را آسان تر كنند. گفته مي‌شود، از آنجايي كه ضد آفتاب‌هاي ايمن براي صخره‌ها تنظيم نمي‌شوند، به دانستن اينكه از كدام مواد خاص بايد اجتناب شود (و چرا) كمك مي‌كند. با در نظر گرفتن اين موضوع، و براي اينكه خريد كرم ضد آفتاب خود را تا حد امكان ساده كنيد، در زير فهرستي جامع از تركيبات ضدآفتابي كه بايد براي محافظت از اقيانوس اجتناب كنيد، بيابيد. از اين گذشته، حتي اگر متخصصان پوست و دنياي علم به طور كلي در حال انجام مطالعات بيشتر هستند، آنچه از قبل مي دانيم اين است كه سفيد كردن مرجان ها امكان پذير است و اين دليل كافي براي شروع تغيير عادات ما است.كرم ضد آفتاب ژرژيه

(Psst: براي ساده‌ترين خريد ضد آفتاب، به راهنماي EWG براي كرم‌هاي ضد آفتاب برويد. در آنجا، مي‌توانيد SPF مورد نظر خود را جستجو كنيد تا متوجه شويد چقدر براي شما و محيط زيست سالم است. سبز خوب است، زرد. رنگ آميزي دارد، و در صورت امكان بايد از رنگ قرمز اجتناب شود.)

Oxybenzone: يك فيلتر UV محبوب كه در مقياس ضد آفتاب EWG به رنگ قرمز 8 رتبه بندي شده است. اين نه تنها با سفيد كردن مرجان ها بلكه به نقص هاي مادرزادي انسان نيز مرتبط است.
اكتينوكسات: نشان داده شده است كه اكتينوكسات با درجه زرد 5 در مقياس ضد آفتاب EWG بر هورمون ها، سيستم توليد مثل و تغييرات رفتاري در مطالعات حيواني تأثير مي گذارد.
Benzophenone-1 و -8: طبق غير مجاز مي باشدmeticsInfo.Org، بنزوفنون يك فيلتر UV محبوب است كه اغلب در ميناي دندان و لاك‌هاي ناخن يافت مي‌شود (كه به تنهايي باعث مي‌شود از قرار دادن آن روي صورت خود اجتناب كنيم). هدف آن محافظت از محصولات در برابر خراب شدن است اما در اين فرآيند مي تواند پوست و محيط را خراب كند.
PABA: در حالي كه PABA مي تواند اشعه UVB را جذب كند، Save the Reef مي گويد كه به هر قيمتي از آن اجتناب كنيد، زيرا مي تواند بر صخره ها تأثير بگذارد.
4- متيل بنزيليدين كافور: متيل بنزيليدين كافور كه به نام انزاكامن نيز شناخته مي‌شود، يك فيلتر UV محبوب است كه به حيات دريايي و صخره‌هاي مرجاني آسيب مي‌رساند.
3- بنزيليدين كافور: خدمات پارك ملي هاوايي اين فيلتر UV محبوب را به عنوان يك ماده تشكيل دهنده براي اجتناب از هر قيمتي فهرست كرده است.
نانو دي اكسيد تيتانيوم: از آنجايي كه نوعي ضد آفتاب معدني تاييد شده است، ممكن است در مورد اينكه چرا نانو TD در اين ليست قرار گرفته است دچار سردرگمي شويد. به طور خلاصه، هرچه ذرات كوچكتر باشند، بيشتر مي توانند به محيط زيست آسيب برسانند، به همين دليل از كرم هاي ضد آفتاب مناسب براي صخره ها كنار گذاشته مي شوند.
نانو اكسيد روي: مانند NTD، NZO نيز به دليل ماهيت فوق العاده ظريف خود ممنوع است و بهتر مي تواند به محيط زيست آسيب برساند. به طور خلاصه، شما هميشه مي خواهيد غير نانو را انتخاب كنيد.
Octocrylene: سرويس ملي اقيانوس مي گويد از اين فيلتر محبوب UV كه مي تواند به آسيب هاي دريايي منجر شود دوري كنيد.
غذاي آماده
براي ارائه شواهد قطعي در مورد كرم ضد آفتاب ايمن براي صخره ها بايد مطالعات بيشتري انجام شود. با اين حال، اگرچه او همچنان از اين موضوع دفاع مي‌كند كه هر گونه كرم ضد آفتاب از نظر سلامت پوست بهتر از عدم ضد آفتاب است، رينا الله، MD، از گروه پوست شوايگر در King of Prussia، PA، مي‌گويد كه مهم است در نظر بگيريم كه اقدامات ما چگونه مي‌تواند بر روي پوست تأثير بگذارد. دنياي اطراف ما او مي‌گويد: «توصيه من اين است كه ضد آفتاب غير نانويي و بر پايه مواد معدني را انتخاب كنيد كه حاوي موادي مانند اكسيد روي و دي‌اكسيد تيتانيوم باشد.

علاوه بر مواد تشكيل دهنده، Geraghty مي گويد كه انتخاب SPF مناسب و دانستن زمان استفاده مجدد ضروري است. او مي گويد: سرطان پوست شايع ترين نوع سرطان در كشور ما است و براي حفظ سلامت پوست و كاهش خطر ابتلا به سرطان پوست بايد از خود در برابر نور خورشيد محافظت كنيم و از آفتاب سوختگي خودداري كنيم. بدون توجه به نوع پوست ما، استفاده مداوم از كرم ضد آفتاب با SPF 30+ با طيف وسيع، بخش مهمي از سالم نگه داشتن بزرگترين اندام بدن ما است. براي اينكه كرم ضد آفتاب موثر عمل كند، بايد آن را زياد بماليم، آن را كاملاً بماليم و هر دو ساعت يك بار كه بيرون مي‌مانيم دوباره آن را بماليم - اگر شنا كرده‌ايم يا عرق كرده‌ايم، از آب، گرما، نور و عرق، زودتر ضدآفتاب ها را سريعتر از بين ببريد.»

كرم ضد آفتاب سان سيف

كرم ضد آفتاب خارجي

كرم ضد آفتاب به انگليسي

كرم ضد آفتاب LABIOTTE

كرم ضد آفتاب با پوشانندگي بالا

كرم ضد آفتاب jorjie

كرم ضد آفتاب لافارر

كرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربي

كرم ضد آفتاب لانسون شماره ۲

كرم ضد آفتاب لانسون شماره 1

كرم ضد آفتاب لانسون خوبه

كرم ضد آفتاب لانسون براي پوست خشك

كرم ضد آفتاب لانسون شماره ۳

كرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قيمت

كرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربي ني ني سايت

كرم ضد آفتاب سان سيف خوبه

كرم ضد آفتاب سان سيف بژ روشن

كرم ضد آفتاب سان سيف براي پوست خشك

كرم ضد آفتاب سان سيف مردانه

مواد تشكيل دهنده كرم ضد آفتاب سان سيف

كرم ضد آفتاب سان سيف ضد چروك

قيمت ضد آفتاب سان سيف فاقد چربي

كرم ضد آفتاب سان سيف ني ني سايت

بهترين مارك كرم ضد آفتاب براي پوست خشك

كرم ضد آفتاب با پوشانندگي بالا

بهترين كرم ضد آفتاب براي پوست چرب

بهترين كرم ضد آفتاب و ضد چروك

كرم ضد آفتاب LABIOTTE

كرم ضد آفتاب خارجي

كرم ضد آفتاب بيزانس

كرم ضد آفتاب سان سيف

كرم ضد آفتاب jorjie

بهترين مارك كرم ضد آفتاب براي پوست خشك

كرم ضد آفتاب بيودرما

كرم ضد آفتاب با پوشانندگي بالا ني ني سايت

بهترين كرم ضد آفتاب و ضد چروك

بهترين مارك ضد آفتاب براي پوست حساس

كرم ضد آفتاب سان سنس

بهترين كرم ضد آفتاب براي پوست مختلط

ضد افتاب ايراني چه ماركي خوبه

بهترين كرم ضد آفتاب خارجي

بهترين ضد آفتاب براي پوست خشك و لك دار

كرم ضد آفتاب با پوشانندگي بالا

كرم ضد آفتاب ژرژيه

كرم ضد آفتاب ژرژيه ديجي كالا

كرم ضد آفتاب ژرژيه ني ني سايت

انواع كرم ضد آفتاب الارو

كرم ضد آفتاب ببك

Jorjie كرم

بهترين كرم ضد آفتاب

بهترين كرم ضد آفتاب براي پوست خشك

كرم ضد آفتاب با پوشانندگي بالا

بهترين كرم ضد آفتاب و ضد چروك خارجي

بهترين كرم ضد آفتاب براي پوست چرب

بهترين كرم ضد آفتاب ايراني

بهترين كرم ضد آفتاب ني ني سايت

بهترين ضد آفتاب براي پوست چرب با منافذ باز

بهترين كرم ضد آفتاب براي پوست مختلط

بي بي كرم ساين اسكين خوبه

بي بي كرم ساين اسكين ني ني سايت

بي بي كرم ساين اسكين ديجي كالا

قيمت بي بي كرم ديجي كالا

كرم ضد لك ساين بيوتي

محصولات ساين اسكين

بي بي كرم ps قيمت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۴:۱۳ توسط:سورن موضوع: نظرات (0)

نحوه استفاده از كاندوم زنانه: اثربخشي، معايب و موارد ديگر

نحوه استفاده
اثربخشي
فوايد
معايب
غذاي آماده
الويزا راموس/استاكسي
سري محدود
آنچه در مورد "مادر" شدن به شما نمي گويند
داستان هاي واقعي در مورد مادري و سلامت روان را در اين مجموعه محدود از سايت خواهر ما، سايك سنترال بخوانيد.

ايميل خود را وارد كنيد
حريم خصوصي شما براي ما مهم است

كاندوم زنانه چيست؟
كاندوم هاي زنانه كه به عنوان كاندوم داخلي نيز شناخته مي شوند، داراي بسياري از ويژگي ها و مزاياي مشابه كاندوم هاي مردانه هستند كه به عنوان كاندوم هاي خارجي نيز شناخته مي شوند.

كاندوم هاي داخلي و خارجي با جلوگيري از ورود اسپرم به واژن در حين مقاربت از بارداري جلوگيري مي كند. آنها همچنين در برابر عفونت هاي مقاربتي (STIs) مانند HIV/AIDS و هپاتيت ويروسي محافظت مي كنند.

كاندوم هاي داخلي كيسه هاي لاتكسي هستند كه در واژن قرار مي دهند. آنها داراي حلقه هاي لاستيكي انعطاف پذير در هر انتها هستند. يك سر كاندوم را مانند يك لنگر در واژن نگه مي دارد و سر ديگر آن در حين رابطه جنسي خارج از واژن مي ماند.

آنها از لاتكس لاستيك طبيعي، نيتريل (لاتكس مصنوعي) و پلي اورتان، نوعي ماده پلاستيكي ساخته شده اند.

تنها كاندوم هاي زنانه مورد تاييد FDA، FC1 و FC2 هستند. FC1 كه از پلاستيك ساخته شده است، ديگر توليد نمي شود. FC2 از لاستيك مصنوعي به نام نيتريل و پلي اورتان ساخته شده است.كاندوم زنانه قيمت


چگونه از كاندوم زنانه استفاده مي كنيد؟
براي استفاده از كاندوم داخلي:

به آرامي كاندوم را با پاره كردن آن از روي لفاف آن جدا كنيد. از جسم تيز از جمله دندان هاي خود استفاده نكنيد تا به اشتباه آن را پاره نكنيد.
كاندوم داراي دو سر است: انتهاي داخلي بسته و انتهاي بيروني باز. در بين دو انتهاي آن آستيني وجود دارد كه واژن را مي‌پوشاند. از انگشت شست و اشاره خود براي فشار دادن حلقه در انتهاي بسته و قرار دادن آن در واژن استفاده كنيد، مانند تامپون يا فنجان قاعدگي.
حلقه را در انتهاي بسته به سمت ديواره واژن فشار دهيد تا جايي كه راحت در نزديكي استخوان شرمگاهي قرار گيرد.
مطمئن شويد كه حلقه بيروني باز بيرون از واژن باقي بماند.
هنگامي كه براي رابطه جنسي نافذ آماده هستيد، مي توانيد غير مجاز مي باشد تناسلي يا ديلدو را در انتهاي بيروني كاندوم قرار دهيد.
بعد از رابطه جنسي، از انگشت خود استفاده كنيد تا انتهاي بيروني آن را به هم بچرخانيد و به آرامي آن را از واژن خود بيرون بكشيد تا از ريختن مايع مني جلوگيري كنيد.
طبق گفته سازمان غذا و دارو (FDA)، كاندوم داخلي يك روش مانع براي جلوگيري از بارداري است كه براي محدود كردن خطر ابتلا به بيماري هاي مقاربتي و بارداري ناخواسته با محافظت از واژن در برابر مايع مني طراحي شده است.

سازندگان FC2 مي گويند كه استفاده از كاندوم داخلي براي رابطه مقعدي يا دهاني "استفاده خارج از برچسب" است.

جلوگيري از بارداري مانع چيست؟
روش هاي جلوگيري از بارداري با مسدود كردن فعال اسپرم از بارداري جلوگيري مي كند. اشكال ديگر شامل ديافراگم، كلاهك دهانه رحم و اسفنج ضد بارداري است كه حاوي اسپرم كش است، ماده اي شيميايي كه ورودي دهانه رحم را مسدود كرده و اسپرم را از بين مي برد.

كاندوم داخلي براي يك بار استفاده منبع مورد اعتماد در نظر گرفته شده است. به اين معني كه نبايد بعد از يك دور رابطه جنسي واژينال از آن استفاده مجدد كنيد.

هرگز نبايد بيش از يك كاندوم در يك زمان استفاده كنيد. استفاده از بيش از يك كاندوم ممكن است باعث اصطكاك بين هر دو كاندوم شود و باعث پاره شدن و از كار افتادن آنها شود.

قبل از استفاده دستورالعمل‌هاي روي بسته را بخوانيد تا مطمئن شويد كه جزئيات مهم در مورد نحوه استفاده از آن را از دست ندهيد.

كاندوم را به طور كامل از نظر ساييدگي يا پارگي بررسي كنيد. در صورت مشاهده ايراد از آن استفاده نكنيد. مي توانيد 2 ساعت قبل از رابطه جنسي از كاندوم استفاده كنيد.

علاوه بر اين، مي توانيد پس از انزال، كاندوم داخلي را روشن نگه داريد. با اين حال، توليدكنندگان FC2 توصيه مي كنند كه قبل از ايستادن آن را برداريد تا از ريختن مايع مني از كاندوم و تماس با واژن جلوگيري شود.

اگرچه كاندوم با يك روان كننده غير اسپرم كش مبتني بر سيليكون از قبل روانكاري شده است، اما مي توانيد از هر نوع روان كننده اي نيز براي بهبود راحتي استفاده كنيد.

عكس كاندوم زنانه قيمت

كاندوم زنانه خريد

خريد كاندوم زنانه

كاندوم زنانه ديجي كالا

قيمت كاندوم زنانه

كاندوم زنانه قيمت

فروش قيمت كاندوم زنانه

كاندوم زنانه

كاندوم بانوان

فروش كاندوم زنانه

خريد پستي كاندوم زنانه

كاندوم زنانه

كاندوم نسائي

خريد كاندوم زنانه

مدل كاندوم زنانه

كاندم زنانه

كاندوم زنانه از كجا بخريم

كاندوم دخترانه

گذاشتن كاندوم عكس كاندوم زنانه قيمت

كاندوم‌زنانه

كوندوم نسائي

كاندوم زنان

كاندوم زنونه

كاندوم دخترونه

كاندوم‌ زنانه

كاندم‌زنانه

كاندوم هاي زنانه

كاندوم دختر

كاندوم زن

كاندوم.زنانه

كاندون زنانه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۶:۵۰ توسط:سورن موضوع: نظرات (0)

نحوه استفاده از كاندوم زنانه: اثربخشي، معايب و موارد ديگر

نحوه استفاده
اثربخشي
فوايد
معايب
غذاي آماده
الويزا راموس/استاكسي
سري محدود
آنچه در مورد "مادر" شدن به شما نمي گويند
داستان هاي واقعي در مورد مادري و سلامت روان را در اين مجموعه محدود از سايت خواهر ما، سايك سنترال بخوانيد.

ايميل خود را وارد كنيد
حريم خصوصي شما براي ما مهم است. هرگونه اطلاعاتي كه از طريق اين وب سايت در اختيار ما قرار مي دهيد ممكن است توسط ما در سرورهاي واقع در كشورهاي خارج از اتحاديه اروپا قرار گيرد. اگر با چنين قرارگيري موافق نيستيد، اطلاعات را ارائه ندهيد.

كاندوم زنانه چيست؟
كاندوم هاي زنانه كه به عنوان كاندوم داخلي نيز شناخته مي شوند، داراي بسياري از ويژگي ها و مزاياي مشابه كاندوم هاي مردانه هستند كه به عنوان كاندوم هاي خارجي نيز شناخته مي شوند.كاندوم زنانه

كاندوم هاي داخلي و خارجي با جلوگيري از ورود اسپرم به واژن در حين مقاربت از بارداري جلوگيري مي كند. آنها همچنين در برابر عفونت هاي مقاربتي (STIs) مانند HIV/AIDS و هپاتيت ويروسي محافظت مي كنند.

كاندوم هاي داخلي كيسه هاي لاتكسي هستند كه در واژن قرار مي دهند. آنها داراي حلقه هاي لاستيكي انعطاف پذير در هر انتها هستند. يك سر كاندوم را مانند يك لنگر در واژن نگه مي دارد و سر ديگر آن در حين رابطه جنسي خارج از واژن مي ماند.

آنها از لاتكس لاستيك طبيعي، نيتريل (لاتكس مصنوعي) و پلي اورتان، نوعي ماده پلاستيكي ساخته شده اند.

تنها كاندوم هاي زنانه مورد تاييد FDA، FC1 و FC2 هستند. FC1 كه از پلاستيك ساخته شده است، ديگر توليد نمي شود. FC2 از لاستيك مصنوعي به نام نيتريل و پلي اورتان ساخته شده است.


چگونه از كاندوم زنانه استفاده مي كنيد؟
براي استفاده از كاندوم داخلي:

به آرامي كاندوم را با پاره كردن آن از روي لفاف آن جدا كنيد. از جسم تيز از جمله دندان هاي خود استفاده نكنيد تا به اشتباه آن را پاره نكنيد.
كاندوم داراي دو سر است: انتهاي داخلي بسته و انتهاي بيروني باز. در بين دو انتهاي آن آستيني وجود دارد كه واژن را مي‌پوشاند. از انگشت شست و اشاره خود براي فشار دادن حلقه در انتهاي بسته و قرار دادن آن در واژن استفاده كنيد، مانند تامپون يا فنجان قاعدگي.
حلقه را در انتهاي بسته به سمت ديواره واژن فشار دهيد تا جايي كه راحت در نزديكي استخوان شرمگاهي قرار گيرد.
مطمئن شويد كه حلقه بيروني باز بيرون از واژن باقي بماند.
هنگامي كه براي رابطه جنسي نافذ آماده هستيد، مي توانيد غير مجاز مي باشد تناسلي يا ديلدو را در انتهاي بيروني كاندوم قرار دهيد.
بعد از رابطه جنسي، از انگشت خود استفاده كنيد تا انتهاي بيروني آن را به هم بچرخانيد و به آرامي آن را از واژن خود بيرون بكشيد تا از ريختن مايع مني جلوگيري كنيد.
طبق گفته سازمان غذا و دارو (FDA)، كاندوم داخلي يك روش مانع براي جلوگيري از بارداري است كه براي محدود كردن خطر ابتلا به بيماري هاي مقاربتي و بارداري ناخواسته با محافظت از واژن در برابر مايع مني طراحي شده است.

سازندگان FC2 مي گويند كه استفاده از كاندوم داخلي براي رابطه مقعدي يا دهاني "استفاده خارج از برچسب" است.

جلوگيري از بارداري مانع چيست؟
روش هاي جلوگيري از بارداري با مسدود كردن فعال اسپرم از بارداري جلوگيري مي كند. اشكال ديگر شامل ديافراگم، كلاهك دهانه رحم و اسفنج ضد بارداري است كه حاوي اسپرم كش است، ماده اي شيميايي كه ورودي دهانه رحم را مسدود كرده و اسپرم را از بين مي برد.

كاندوم داخلي براي يك بار استفاده منبع مورد اعتماد در نظر گرفته شده است. به اين معني كه نبايد بعد از يك دور رابطه جنسي واژينال از آن استفاده مجدد كنيد.

هرگز نبايد بيش از يك كاندوم در يك زمان استفاده كنيد. استفاده از بيش از يك كاندوم ممكن است باعث اصطكاك بين هر دو كاندوم شود و باعث پاره شدن و از كار افتادن آنها شود.

قبل از استفاده دستورالعمل‌هاي روي بسته را بخوانيد تا مطمئن شويد كه جزئيات مهم در مورد نحوه استفاده از آن را از دست ندهيد.

كاندوم را به طور كامل از نظر ساييدگي يا پارگي بررسي كنيد. در صورت مشاهده ايراد از آن استفاده نكنيد. مي توانيد 2 ساعت قبل از رابطه جنسي از كاندوم استفاده كنيد.

علاوه بر اين، مي توانيد پس از انزال، كاندوم داخلي را روشن نگه داريد. با اين حال، سازندگان FC2 توصيه مي كنند كه قبل از ايستادن آن را برداريد تا از ريختن مايع مني از كاندوم و تماس با واژن جلوگيري شود.

اگرچه كاندوم با يك روان كننده غير اسپرم كش مبتني بر سيليكون از قبل روانكاري شده است، شما همچنين مي توانيد از هر نوع روان كننده با آن براي بهبود راحتي استفاده كنيد.

پس از استفاده كاندوم را دور بريزيد. آن را در توالت نريزيد، زيرا ممكن است آن را مسدود كند
منبع مورد اعتماد

خريد كاندوم زنانه

كاندوم زنانه خريد

كاندوم زنانه قيمت

قيمت كاندوم زنانه

فروش كاندوم زنانه

فروش قيمت كاندوم زنانه

عكس كاندوم زنانه قيمت

كاندوم زنانه


كاندم زنانه

كاندوم بانوان

كاندومزنانه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۰۴:۴۴ توسط:سورن موضوع: نظرات (0)