آموزش موضوعات آرایشی آموزش موضوعات آرایشی .

آموزش موضوعات آرایشی

این نوآوری های ضد آفتاب بهترین چند کار در بازی SPF هستند

تابستان خود را با چند فرمول با تکنولوژی بالا پایان دهید.
توسط آماندا راس به روز شده در 25 ژانویه 2022
زنی در حال آفتاب گرفتن در شن ها.
راکی نولان / REFINERY29 FOR GETTY IMAGES / BYRDIE
در حال حاضر، ما متوجه شده ایم که کرم ضد آفتاب تنها بزرگترین غیر قابل مذاکره در فضای مراقبت از پوست است. حتی اگر هیچ کار دیگری انجام ندهد، محافظت اغلب حیاتی که توسط ضد آفتاب های شیمیایی و فیزیکی ارائه می شود، استفاده روزانه (و استفاده دو ساعته!) را ارزش آن را دارد. اگرچه ما شاهد پایان تابستان هستیم و به پاییز و زمستان خیره می‌شویم، به همان اندازه مهم است که SPF موثر را در برنامه روزانه خود بگنجانید. کارشناسان توصیه می کنند حداقل نصف قاشق چای خوری برای پوشاندن صورت و گردن و یک اونس کامل در صورت نیاز به پوشش سر تا پا.

اما اکنون که بهترین مارک‌ها روی تمام جنبه محافظت از اشعه ماوراء بنفش کنترل محکمی دارند، همه آنها در حال افزایش هستند. اکنون، به نظر می‌رسد که یک محصول حاوی SPF برای هر نیاز چندوظیفه‌ای وجود دارد: آبرسانی اضافه، درخشندگی، فرمول‌های مخصوص رنگ پوست، و حتی لوازم جانبی با SPF که به‌منظور ساده‌تر و مؤثرتر کردن ضدآفتاب طراحی شده است. اگر آماده هستید که SPF خود را بالا ببرید و در طول مسیر از مزایای بیشتری بهره مند شوید، ما تعدادی از جالب ترین و با تکنولوژی ترین ضد آفتاب های SPF موجود در بازار را گردآوری می کنیم. برای بررسی همه آنها به ادامه مطلب بروید.کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

برچسب های SPF Exposure
اگر اینجا بوده اید، دست خود را بلند کنید: در ساحل یا استخر هستید، می خندید و آب می پاشید و شاید حتی مقداری کوکتل گرمسیری میل کنید. ناگهان متوجه می‌شوید که سینه‌تان قرمز می‌شود - چه زمانی قرار بود دوباره استفاده کنید؟ و یک دقیقه صبر کنید، برای شروع چه زمانی اولین کت را پوشیدید؟ قبل از اینکه متوجه شوید، برای جلوگیری از آفتاب سوختگی خیلی دیر شده است.

این یک مشکل بسیار رایج است و استیکرهای نوآورانه تشخیص SPOTMYUV (8 دلار) قصد دارد هر بار یک برچسب آن را حل کند. یک برچسب ثبت اختراع تمام چیزی است که برای یک روز کامل بازی نیاز دارید، و به طور کامل حدس و گمان را از استفاده مجدد حذف می کند. کافی است یکی از پدهای دایره ای و محتاطانه را روی آن بچسبانید و آن را با کرم ضدآفتاب مورد نظرتان بپوشانید. وقتی پوشیده شدید، واضح می شود. اما وقتی SPF از بین رفت و زمان آن فرا رسید که دوباره بالا بیایید، برچسب بنفش می شود که نشان می دهد محافظ شما فرسوده شده است. ایمن و قابل مشاهده در هر نوع پوست و رنگ پوست، کوچکترین بیمه نامه تا کنون است.

برچسب های SPOTMYUV
برچسب های تشخیص SPOTMYUV SPOTMYUV، 6-Count .00
فروشگاه
مه مقاوم در برابر آب
آفتاب سوختگی پوست سر یکی از آن چیزهایی است که تا زمانی که برای شما اتفاق نیفتد واقعاً به آن فکر نمی‌کنید، و بعد از آن تنها چیزی است که هر بار که زیر آفتاب می‌روید به آن فکر می‌کنید. اگر یک اونس پیشگیری ارزش یک پوند درمان را دارد، پس این غبار محافظ (و عمیقاً با طراوت) به وزن طلا می ارزد. Scalp & Hair Mist SPF 30 Coola's Scalp & Hair Mist SPF 30 (26 دلار) در برابر آب مقاوم است و دارای SPF 30 برای جلوگیری از سوختگی پوست سر و خط مو و محافظت از رنگ و یکپارچگی مو در برابر اشعه های نابخشودنی خورشید است. رایحه تازه اسپری اقیانوسی و مریم گلی و روغن مونوی آبرسانی که در فرمول تزریق شده است را در این اسپری قرار دهید و موهای شما بهترین دوست جدید خود را پیدا کند که چند کاره است.

اسپری مو و پوست سر COOLA
COOLA Scalp & Hair Mist SPF 30 26.00 دلار
فروشگاه
ضد آفتاب معدنی نامرئی (بله، واقعا)
برند J-beauty Shiseido در حال حاضر استاندارد طلایی ضد آفتاب محسوب می‌شود، اما آخرین پیشرفت فرمول آن، آن را در یک لیگ خاص قرار می‌دهد. فناوری Smooth Protect ثبت شده این برند (و ناوگانی از محققان سطح بالا) توانستند دو ماده معدنی غلیظ ضد آفتاب فیزیکی - دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی - را به یک فرمول نور به عنوان هوا کاهش دهند که همچنان حداکثر مزایای محافظتی را ارائه می دهد. بعلاوه، فرمول بسیار نازک‌تر آن به مبارزه با رنگ‌های سفید یا بنفش مخوفی که کرم‌های ضدآفتاب معدنی اغلب از خود بر جای می‌گذارند، کمک می‌کند تا ظاهری صاف و ابریشمی داشته باشد که عملاً روی پوست قابل تشخیص نیست.

کرم ضد آفتاب سان سیف

کرم ضد آفتاب خارجی

کرم ضد آفتاب به انگلیسی

کرم ضد آفتاب LABIOTTE

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

کرم ضد آفتاب jorjie

کرم ضد آفتاب لافارر

کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی

کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۲

کرم ضد آفتاب لانسون شماره 1

کرم ضد آفتاب لانسون خوبه

کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۳

کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت

کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت

کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه

کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن

کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه

مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف

کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک

قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی

کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت

بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

بهترین کرم ضد آفتاب …


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۰:۲۳ توسط:سورن موضوع: نظرات (0)