آموزش موضوعات آرایشی آموزش موضوعات آرایشی .

آموزش موضوعات آرایشی

آیا باید فنجان قاعدگی را امتحان کنید؟

فنجان های قاعدگی فواید زیادی دارند - آنها سازگار با محیط زیست هستند، محافظت عالی در برابر نشت ارائه می دهند و می توانند در طول زمان در هزینه شما صرفه جویی کنند - اما آیا آنها انتخاب مناسبی برای شما هستند؟ Obosa Osawe، M.D.، متخصص زنان و زایمان در Piedmont، در مورد مزایا و معایب استفاده از فنجان قاعدگی صحبت می کند.

فنجان قاعدگی چیست؟
فنجان قاعدگی یک فنجان کوچک و منعطف ساخته شده از سیلیکون یا لاستیک است که به جای جذب آن مانند یک تامپون یا پد، در واژن قرار می گیرد تا جریان قاعدگی را بگیرد. پس از 8 تا 12 ساعت، به سادگی فنجان را بردارید، آن را خالی کنید و قبل از قرار دادن مجدد آن را با آب و صابون بشویید.

دکتر اوساوه می گوید: فنجان های قاعدگی به اندازه تامپون ها و پدها بی خطر هستند. "در حالی که عادت کردن به استفاده از فنجان قاعدگی مدتی طول می کشد، اکثر زنان پس از سازگاری با استفاده از آن از نتیجه بسیار خوشحال می شوند."

مزایای استفاده از فنجان قاعدگی
دکتر اوساوه می گوید که استفاده از فنجان قاعدگی فواید زیادی دارد:

هزینه. او توضیح می دهد: «یک فنجان قاعدگی اغلب ارزان تر از استفاده طولانی مدت از تامپون و پد است، زیرا قابل استفاده مجدد است. "این به سرعت هزینه خود را پرداخت می کند."طریقه استفاده کاپ قاعدگی

کاهش سوزش و خشکی واژن. او می‌گوید: «بعضی از زنان هنگام استفاده از پد یا خشکی واژن در هنگام استفاده از تامپون دچار سوزش می‌شوند. هنگام استفاده از فنجان قاعدگی لازم نیست با آن مقابله کنید.

آشفتگی و بو کمتر. او می‌گوید: «بیشتر زنان وقتی با فرآیند برداشتن آن آشنا می‌شوند، استفاده از فنجان قاعدگی را بسیار تمیز می‌دانند. و از آنجایی که خون مانند یک پد در معرض هوا قرار نمی گیرد، بیشتر زنان متوجه می شوند که بوی کمتری در ارتباط با پریود آنها وجود دارد.

نشتی کمتر هنگامی که فنجان قاعدگی به درستی وارد می شود، یک مهر و موم ایجاد می کند که به طور قابل توجهی احتمال نشت شما را کاهش می دهد.

زمان پوشیدن طولانی تر فنجان قاعدگی را می توان تا 12 ساعت استفاده کرد، در حالی که تامپون را می توان حداکثر تا 8 ساعت استفاده کرد. دکتر اوساوه به زنان توصیه می کند که هر هشت ساعت یک بار فنجان را خالی کنند و هر چهار ساعت یک بار پد یا تامپون خود را عوض کنند.

مضرات استفاده از فنجان قاعدگی
استفاده از فنجان قاعدگی دارای معایبی است:

ناراحتی زمانی که به طور نامناسب وارد می شود. مدتی طول می کشد تا با استفاده از فنجان قاعدگی سازگار شوید و زمانی که آن را به اشتباه وارد کنید، ممکن است احساس ناراحتی کنید. دکتر اوساوه می‌گوید: «اگر جاگذاری دردناک شد و قبلاً چنین نبوده است، یا اگر نمی‌توانید فنجان قاعدگی را وارد کنید، برای معاینه به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید. بسته به آناتومی واژن، برخی از زنان نمی توانند از آن استفاده کنند.

تمیز کردن آن در ملاء عام از آنجایی که فنجان قاعدگی باید قبل از قرار دادن مجدد آن خالی شود و با آب و صابون شسته شود، برخی از زنان استفاده از آن را در محل کار یا زمانی که در خانه نیستند راحت تر می دانند. دکتر اوساوه پیشنهاد می‌کند که اگر می‌دانید که باید آن را در طول روز تغییر دهید، آن را با نگه داشتن یک فنجان پشتیبان قاعدگی برطرف کنید.

استفاده صحیح از فنجان قاعدگی
دستورالعمل های بسته را برای تمیز کردن فنجان قاعدگی هر بار که آن را خالی می کنید، دنبال کنید. دکتر اوساوه توصیه می کند فنجان را با آب گرم و صابون بشویید و آن را کاملا خشک کنید. در پایان دوره قاعدگی، آن را به خوبی بشویید و خشک کنید، سپس آن را در مکانی تمیز و خشک نگهداری کنید.

او می‌گوید در حالی که استفاده از فنجان قاعدگی برای فعالیت‌های روزانه مانند ورزش بی‌خطر است، او می‌گوید: «زنان نباید هنگام استفاده از فنجان قاعدگی رابطه جنسی داشته باشند.

آیا فنجان قاعدگی برای شما مناسب است؟
دکتر اوساوه می‌گوید: «همه می‌توانند از فنجان قاعدگی استفاده کنند، از جمله زنانی که زایمان کرده‌اند یا IUD یا حلقه واژینال ضد بارداری دارند». شاید لازم باشد قبل از اینکه برند مناسب خود را پیدا کنید، چند برند را امتحان کنید.

از ارائه دهندگان Piedmont درباره سلامت زنان بیشتر بیاموزید.

آیا باید با یک پزشک پیمونت وقت ملاقات بگیرید؟ صرفه جویی در زمان، رزرو آنلاین.

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

فنجان قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دوشیزگان

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی

خرید کاپ قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ پریودی

فنجان قاعدگی چیست

کاپ پریودی چیست

کاپ قاعدگی چیه

بهترین مارک کاپ قاعدگی

طرز استفاده کاپ قاعدگی

روش استفاده از کاپ قاعدگی

لونت کاپ چیست

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

استفاده از کاپ قاعدگی

قیمت فنجان قاعدگی

نحوه استفاده کاپ قاعدگی

سایز کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

عوارض کاپ قاعدگی

کاپ بهداشتی

کاپ پریود

طریقه استفاده کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی نحوه استفاده

کاپ قاعدگی را از کجا بخریم

کاپ های قاعدگی

کاپهای قاعدگی

روش استفاده کاپ قاعدگی

معایب کاپ قاعدگی

آموزش استفاده از کاپ قاعدگی

مراکز فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

فروش کاپ قاعدگی


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۲۶:۲۸ توسط:سورن موضوع: نظرات (0)